Quote from Guest on 26 May 2010, 15:44http://www.friidrottgotland.se/
TINGSTÄDE TK INBJUDER TILL
TRÄSKET RUNT
Lördagen den 3 juli 2010
Start: Kl 10.00
Start o mål Badplatsen vid Tingstäde träsk
Sträckor Långa banan 12 km
Mellan banan 5,6 km
Korta 2 km
Anmälan Görs på plats i god tid före sta
http://www.friidrottgotland.se/
TINGSTÄDE TK INBJUDER TILL
TRÄSKET RUNT
Lördagen den 3 juli 2010
Start: Kl 10.00
Start o mål Badplatsen vid Tingstäde träsk
Sträckor Långa banan 12 km
Mellan banan 5,6 km
Korta 2 km
Anmälan Görs på plats i god tid före sta
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 15:54Nu börjar vi snacka riktiga stortävlingar!
Tingstäde var min första tävling på Gotland, och andra totalt (efter Göteborgsvarvet -04).
Nu börjar vi snacka riktiga stortävlingar!
Tingstäde var min första tävling på Gotland, och andra totalt (efter Göteborgsvarvet -04).
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 09:19Jajamensan det här är stort 🙂 Vi körde första gången förra året och det ska bli en tradition varje år 🙂
Jajamensan det här är stort 🙂 Vi körde första gången förra året och det ska bli en tradition varje år 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:14Jag har sprungit 3-4 gånger och blir lika förvånad varje år över hur j**la långt det känns när man kommer till asfaltsvägen. Det är nog nån jävel som flyttar bort kyrktornet med en kilometer varje år.
Sen är det nåt särskilt med ett lopp där halva startf
Jag har sprungit 3-4 gånger och blir lika förvånad varje år över hur j**la långt det känns när man kommer till asfaltsvägen. Det är nog nån jävel som flyttar bort kyrktornet med en kilometer varje år.
Sen är det nåt särskilt med ett lopp där halva startf
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:33Hahaha, ja det är charmigt tycker jag. Nu hörde nog vi till dem som sprang åt motsatt håll mot vad du gjorde, vi körde den kortare sträckan. 🙂
Hahaha, ja det är charmigt tycker jag. Nu hörde nog vi till dem som sprang åt motsatt håll mot vad du gjorde, vi körde den kortare sträckan. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:39Du menar "stadsloppet" genom Tingstäde City? 😉
Du menar "stadsloppet" genom Tingstäde City? 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 11:01Ja. Lite mycket avgaser, annars en trevlig runda tycker jag.
Ja. Lite mycket avgaser, annars en trevlig runda tycker jag.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 12:56Träsk loppet tillhör ett av mina favorit lopp,nästan lika roligt som Jungfruloppet som är snäppet bättre.Det är kul som fastlänning att träffa på öborna och snacka lite löpning.:-)
Träsk loppet tillhör ett av mina favorit lopp,nästan lika roligt som Jungfruloppet som är snäppet bättre.Det är kul som fastlänning att träffa på öborna och snacka lite löpning.:-)
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 15:14@Annika: blir man trött är det bara att smita ner i tunnelbanan...
@Annika: blir man trött är det bara att smita ner i tunnelbanan...
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 12:52OBS! Datumet är den 3/7 och inte 10/7 som tidigare angivits. Det står fel på vissa siter på nätet.
OBS! Datumet är den 3/7 och inte 10/7 som tidigare angivits. Det står fel på vissa siter på nätet.