Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 14:36Det är värre om tidtagarna springer själva - då måste de vara först i mål för att kunna klocka de övriga...
Det är värre om tidtagarna springer själva - då måste de vara först i mål för att kunna klocka de övriga...
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 14:49Extrem värme är visst utlovad till helgen. Allt är således precis som vanligt för Sveriges värmesäkraste lopp. Tur att man kan springa rakt ner i träsket efter målgång.
Hur är formen, Petri? Jag kom två i fjol på 47.30 men hoppas väl kunna putsa nån minu
Extrem värme är visst utlovad till helgen. Allt är således precis som vanligt för Sveriges värmesäkraste lopp. Tur att man kan springa rakt ner i träsket efter målgång.
Hur är formen, Petri? Jag kom två i fjol på 47.30 men hoppas väl kunna putsa nån minu
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 09:36Så kan det konstateras att jag borde stannat hemma...
Jag och frugan hade första helt barnfria kvällen tillsammans sedan vi fick trean i mars och det blev några glas vin. Inte så jag var bakis, men definitivt inte redo för 12 km tävlingstempo i tropisk h
Så kan det konstateras att jag borde stannat hemma...
Jag och frugan hade första helt barnfria kvällen tillsammans sedan vi fick trean i mars och det blev några glas vin. Inte så jag var bakis, men definitivt inte redo för 12 km tävlingstempo i tropisk h