Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 21:38Tja - bli skitig, serva cykeln, tvätta kläderna och eventuellt en ducsh av kroppen. Så har det sett ut sen cyklingen började.
Har gått igenom det idag efter 8 mil i regn. Hustrun sa " fy fan vad du ser ut - luta dig inte mot något". Inget konstigt.
Tja - bli skitig, serva cykeln, tvätta kläderna och eventuellt en ducsh av kroppen. Så har det sett ut sen cyklingen började.
Har gått igenom det idag efter 8 mil i regn. Hustrun sa " fy fan vad du ser ut - luta dig inte mot något". Inget konstigt.
Quote from Lena O on 14 May 2010, 22:58Så lite kläder som möjligt utan att frysa.
Jag blir blött bara en gång.
Så lite kläder som möjligt utan att frysa.
Jag blir blött bara en gång.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 02:16Fredrik N:
Vart köper man en sådan?
Fredrik N:
Vart köper man en sådan?
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 02:32Öh? Fegar ur med trainern...
Öh? Fegar ur med trainern...
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 07:36Gazzah: Håller med om kläderna: minimalt. Körde barbent i regnet (+11°C) igår, så det blev ett plagg mindre att tvätta. Men jag upplevde det inte som kallt. 1 timmes mekande framför mig idag. Men det är meditativt. Intalar jag mig i alla fall.
Gazzah: Håller med om kläderna: minimalt. Körde barbent i regnet (+11°C) igår, så det blev ett plagg mindre att tvätta. Men jag upplevde det inte som kallt. 1 timmes mekande framför mig idag. Men det är meditativt. Intalar jag mig i alla fall.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 10:16dåligt väder är bra för pannbenet. Solskenscyklister göres eder icke besvär.
dåligt väder är bra för pannbenet. Solskenscyklister göres eder icke besvär.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 10:20Mikael F,
Jag köpte den på Kreta. Ska man dit bara för att köpa en sådan skärm blir det en ganska kostsam pryl...
Har inte sett dem i Sverige men kan kolla upp det senare idag.
Mikael F,
Jag köpte den på Kreta. Ska man dit bara för att köpa en sådan skärm blir det en ganska kostsam pryl...
Har inte sett dem i Sverige men kan kolla upp det senare idag.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 10:24Du kan köpa hela Grekland för den skärmen idag.
Du kan köpa hela Grekland för den skärmen idag.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:18David,
15 Euro låter ändå ganska dyrt så jag rekommenderar att köpa skärmen och cykla i Hellas.Mikael F,
Kikade som hastigast men kan inte på nätet hitta någonstans i Sverige där man kan köpa skärmen. Tillverkas av Barbieri, ett märke som Cykelcity sål
David,
15 Euro låter ändå ganska dyrt så jag rekommenderar att köpa skärmen och cykla i Hellas.
Mikael F,
Kikade som hastigast men kan inte på nätet hitta någonstans i Sverige där man kan köpa skärmen. Tillverkas av Barbieri, ett märke som Cykelcity sål
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 08:46Gårdagens Giroetapp var bitvis rena MTB körningen. Skitgrisen Cadel Eveans tog hem etappen och såg nöjd ut trots allt...
BILD:http://www.grassyknolltv.com/2010/giro-d-italia/08-325-Tappa7-18-banner.jpg
Gårdagens Giroetapp var bitvis rena MTB körningen. Skitgrisen Cadel Eveans tog hem etappen och såg nöjd ut trots allt...
BILD:http://www.grassyknolltv.com/2010/giro-d-italia/08-325-Tappa7-18-banner.jpg