Quote from Guest on 4 December 2008, 20:22Läste på www.marathon.se att det går att dubba skor på däckfirma.(t+)
Läste på http://www.marathon.se att det går att dubba skor på däckfirma.(t+)
Quote from ellen olsson on 4 December 2008, 20:32Ingen nyhet precis. Det har orienterare gjort i många år. 🙂
Ingen nyhet precis. Det har orienterare gjort i många år. 🙂
Quote from Lotta Lindström on 4 December 2008, 22:10Är man inte orienterare kanske det är en nyhet. Jag hade ingen aning.
Är man inte orienterare kanske det är en nyhet. Jag hade ingen aning.
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 22:14Jag visste inte heller det.
Jag visste inte heller det.
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 22:16Jag fick dubb i skorna hos bilverkstaden i Kilsmo i mitten på åttiotalet.
Jag fick dubb i skorna hos bilverkstaden i Kilsmo i mitten på åttiotalet.
Quote from ellen olsson on 4 December 2008, 22:17Jag kan knappast kalla mig för orienterare men jag och/eller någon annan har påtalat detta faktum i nästan alla trådar om skor med ståldubb eller broddar sedan Funbeats födelse...
Jag kan knappast kalla mig för orienterare men jag och/eller någon annan har påtalat detta faktum i nästan alla trådar om skor med ståldubb eller broddar sedan Funbeats födelse...
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2008, 22:25Var nog vanligt bland multisportare innan icebugs, VJ och liknande skor blev vanliga... Jag fick höra om det i mitten på 90-talet på nån FEM-tävling...
Var nog vanligt bland multisportare innan icebugs, VJ och liknande skor blev vanliga... Jag fick höra om det i mitten på 90-talet på nån FEM-tävling...
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 23:15Bra tips är alltid värda att upprepas. Jag har kört med halkskydd i många år men nu har jag så många löpskor att jag nog kan plocka ut ett par att låta slå dubb i.
Bra tips är alltid värda att upprepas. Jag har kört med halkskydd i många år men nu har jag så många löpskor att jag nog kan plocka ut ett par att låta slå dubb i.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 11:12Jag har varit orienterare i 34 år och aldrig hört talas om någon som dubbat skorna eftersom det finns dubbskor att köpa som orienterare använder året runt. Skulle tro att 80% kör med dubb och 20% med bara dobb (odubbat).
Jag har varit orienterare i 34 år och aldrig hört talas om någon som dubbat skorna eftersom det finns dubbskor att köpa som orienterare använder året runt. Skulle tro att 80% kör med dubb och 20% med bara dobb (odubbat).
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 11:58Jag tror faktiskt att det är/var vanligare bland multisportare som kanske har mer blandat underlag då dom springer?!
Jag tror faktiskt att det är/var vanligare bland multisportare som kanske har mer blandat underlag då dom springer?!