Quote from Guest on 12 August 2012, 08:53Jag har aldrig lyckats hitta Running Times i någon svensk tidningskiosk och internationell prenumeration för $55/år har kännst lite dyrt när det bara kostar $10 i Amerikat. Eftersom RT är världens bästa och schystaste löparblaska så lägger dom upp alla
Jag har aldrig lyckats hitta Running Times i någon svensk tidningskiosk och internationell prenumeration för $55/år har kännst lite dyrt när det bara kostar $10 i Amerikat. Eftersom RT är världens bästa och schystaste löparblaska så lägger dom upp alla
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 09:03Tack för tipset!
Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 10:34Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 21:23Superbra tips, tack! (t+)
Superbra tips, tack! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 21:35+1!
+1!
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 11:24Måste bara säga, efter att ha läst mina två första nummer av RT, att den är den överlägset mest intressanta löptidning jag läst. Inga gå-ner-i-vikt reportage så långt ögat når, utan bara välskrivna reportage av och/eller om erfarna löpare. Mycket bra! (t+
Måste bara säga, efter att ha läst mina två första nummer av RT, att den är den överlägset mest intressanta löptidning jag läst. Inga gå-ner-i-vikt reportage så långt ögat når, utan bara välskrivna reportage av och/eller om erfarna löpare. Mycket bra! (t+