Quote from Guest on 25 January 2012, 12:39Hejsan allesammans! Började förra året komma igång ordentligt med att springa, då jag tog mig runt Stockholm Marathon och Lidingö loppet. När jag tränade inför min första Marathon skadade jag ena benet när jag skulle ta min första 3milare (fortsatte kriga
Hejsan allesammans! Började förra året komma igång ordentligt med att springa, då jag tog mig runt Stockholm Marathon och Lidingö loppet. När jag tränade inför min första Marathon skadade jag ena benet när jag skulle ta min första 3milare (fortsatte kriga
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 12:49Börja med att gå till en läkare för utvärdering och ev. remiss till röntgen.
Börja med att gå till en läkare för utvärdering och ev. remiss till röntgen.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 14:39+1 på Anders. Jag har haft ont i vänstra knäet i ett drygt år. Ibland mer, ibland mindre. Så det går att träna med onda knän, om man vet att det inte förvärrar skadan.
+1 på Anders. Jag har haft ont i vänstra knäet i ett drygt år. Ibland mer, ibland mindre. Så det går att träna med onda knän, om man vet att det inte förvärrar skadan.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 17:44Tills dess kanske det är en bra idé att sluta springa vid 5 km om det gör ont då, och inte fortsätta alla 8 baraföratt.
Tills dess kanske det är en bra idé att sluta springa vid 5 km om det gör ont då, och inte fortsätta alla 8 baraföratt.