Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 16:18Hur kan man fuska på ett motionslopp?
Hur kan man fuska på ett motionslopp?
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 17:10På VR så åker man båt över från motala..fusk 🙂
På VR så åker man båt över från motala..fusk 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 17:59Jag har ju ca 8v på mig att ordna löpbenen, men 6v därefter för cyklingen känns snålt.
Jag ska testa varianten med blandveckor och veckor med fokus på ren löpning och ren cykling samtidigt som jag periodiserar intensiteten. Det känns som lite överkurs fö
Jag har ju ca 8v på mig att ordna löpbenen, men 6v därefter för cyklingen känns snålt.
Jag ska testa varianten med blandveckor och veckor med fokus på ren löpning och ren cykling samtidigt som jag periodiserar intensiteten. Det känns som lite överkurs fö
Quote from Lena O on 6 March 2012, 00:16Jag uppmarksammade en tid som såg väldigt suspekt ut och ligger kvar på Vätterns webbsida
BILD:http://www.venacava.se/cycling/vr.JPG
Jag uppmarksammade en tid som såg väldigt suspekt ut och ligger kvar på Vätterns webbsida
BILD:http://www.venacava.se/cycling/vr.JPG
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 14:30Närmare 84 km/h i snitt till gyllene uttern, jo jag tackar jag... 🙂
Närmare 84 km/h i snitt till gyllene uttern, jo jag tackar jag... 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 15:48Fick han plats 1502?
Fick han plats 1502?
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 20:39Hamnade de senaste inläggen lite fel?
Hamnade de senaste inläggen lite fel?
Quote from Lena O on 6 March 2012, 21:06Märkligt nog startade jag 03:16 och var i startfållen när personen trampade iväg, så man undrar om en vän hade chippen med sig i bilen ner till GU 😉
Inte första ggn denna person har ertappats för sådant och jag kan bara gissa varför det bli så
Märkligt nog startade jag 03:16 och var i startfållen när personen trampade iväg, så man undrar om en vän hade chippen med sig i bilen ner till GU 😉
Inte första ggn denna person har ertappats för sådant och jag kan bara gissa varför det bli så