Quote from Guest on 10 March 2011, 22:20Hejsan allesammans!
Jag e snart 20 bast och tränar för tillfället "ordentligt (5pass i veckan)" inför min första Stockholm Marathon. Träningsmässigt tycker jag allt går fin fint men undrar om ni har några tips på tillskott/om jag bör ta några just nu?
G
Hejsan allesammans!
Jag e snart 20 bast och tränar för tillfället "ordentligt (5pass i veckan)" inför min första Stockholm Marathon. Träningsmässigt tycker jag allt går fin fint men undrar om ni har några tips på tillskott/om jag bör ta några just nu?
G
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 22:30Ta inga tillskott...
Kör gym om du tycker att det är roligt. Klart att det är roligt att ha muskler att visa upp på stranden, men finns nog inga tillskott som gör det.
För min egen del så gick jag upp ung 5 kg per 5:e år men de kom på en gång. Alltså från
Ta inga tillskott...
Kör gym om du tycker att det är roligt. Klart att det är roligt att ha muskler att visa upp på stranden, men finns nog inga tillskott som gör det.
För min egen del så gick jag upp ung 5 kg per 5:e år men de kom på en gång. Alltså från
Quote from Elias Engqvist on 10 March 2011, 22:37Håller med Robert, du ska vara glad att du är lätt. En bra löpare är lätt i kroppen! Starka men små muskler (speciellt runt magen) är idealet för en löpare!
Håller med Robert, du ska vara glad att du är lätt. En bra löpare är lätt i kroppen! Starka men små muskler (speciellt runt magen) är idealet för en löpare!
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 23:09Jävla fusk! Med den vikten (är ungefär lika lång) och aktuellt maximalt syreupptag hade jag legat på närmre 90ml/(kg*min). Däremot orimlig räkning då jag skulle haft mindre muskler osv 😉
Jävla fusk! Med den vikten (är ungefär lika lång) och aktuellt maximalt syreupptag hade jag legat på närmre 90ml/(kg*min). Däremot orimlig räkning då jag skulle haft mindre muskler osv 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 07:08Mikael;
Jag har varit i samma situation. Jag är 2m lång och när jag var ung så vägde jag 75kg= Väldigt lång och smal. Problemet är att få styrsel på alla kroppsdelar under träningen.
Det som jag svarade bäst på då var hemlagad mat med en högre andel pr
Mikael;
Jag har varit i samma situation. Jag är 2m lång och när jag var ung så vägde jag 75kg= Väldigt lång och smal. Problemet är att få styrsel på alla kroppsdelar under träningen.
Det som jag svarade bäst på då var hemlagad mat med en högre andel pr
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 11:19Jo håller med er! Behövde bara kolla vad ni hade för åsyn 😉
Det är ju inte svårt att röra på kroppen när man knappt väger nått om man säger så!:D
Tack för svaren!
Jo håller med er! Behövde bara kolla vad ni hade för åsyn 😉
Det är ju inte svårt att röra på kroppen när man knappt väger nått om man säger så!:D
Tack för svaren!