Quote from Guest on 8 November 2010, 12:42Hej!
Tycker att det känns lite motigt att träna när motivationen dippar lite i takt med mörker och kyla.
Skulle vara lite sugen på att åka på ngn form av "träningsläger", så man får lite inspiration/boost i sin löpträning...
Vet ju att Springtime trav
Hej!
Tycker att det känns lite motigt att träna när motivationen dippar lite i takt med mörker och kyla.
Skulle vara lite sugen på att åka på ngn form av "träningsläger", så man får lite inspiration/boost i sin löpträning...
Vet ju att Springtime trav
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 12:52Robert: Det var en kul idé! Definitivt ngt som jag skulle kunna tänka mig att göra! 🙂
Christer: Tack för bra tips... ska hålla utkik där! 🙂
Hoppas på fler tips!
/LL
Robert: Det var en kul idé! Definitivt ngt som jag skulle kunna tänka mig att göra! 🙂
Christer: Tack för bra tips... ska hålla utkik där! 🙂
Hoppas på fler tips!
/LL
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 13:30Hej Liv!
Kul att frågan dyker upp just nu - jag och min sambo kollade på löparresor igår kväll. Det verkar som om de flesta resor är rätt dyra tyvärr, men det kan det iofs vara värt.
Å andra sidan håller vi också till i Stockholmstrakten och det där med
Hej Liv!
Kul att frågan dyker upp just nu - jag och min sambo kollade på löparresor igår kväll. Det verkar som om de flesta resor är rätt dyra tyvärr, men det kan det iofs vara värt.
Å andra sidan håller vi också till i Stockholmstrakten och det där med