Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 19:25Usch nu börjar jag sakna min gamla volvo
Usch nu börjar jag sakna min gamla volvo
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 21:16CykelCity tycks vara den absolut populäraste affären häromkring. Jag börjar nästan att misstänka att ni är mutade 😉
Imorgon åker jag till CykelCity och kollar. Tack för hjälpen!
CykelCity tycks vara den absolut populäraste affären häromkring. Jag börjar nästan att misstänka att ni är mutade 😉
Imorgon åker jag till CykelCity och kollar. Tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 22:10Jag fick en gratis inställning av cykeln idag - "eftersom jag handlar så mycket"...
Räknas det som muta? 😉
Jag fick en gratis inställning av cykeln idag - "eftersom jag handlar så mycket"...
Räknas det som muta? 😉
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 09:51Som alternativ till CykelCity kan jag rekommendera CykelMakarn i Lund (http://www.cykelmakarn.se/start.html). Tror de är aningen billigare än CykelCity och jag har hittat vad jag behövt hos dem och dessutom fått ett trevligt bemötande.
Som alternativ till CykelCity kan jag rekommendera CykelMakarn i Lund (http://www.cykelmakarn.se/start.html). Tror de är aningen billigare än CykelCity och jag har hittat vad jag behövt hos dem och dessutom fått ett trevligt bemötande.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 13:31Även Fridhems Cykel kan rekomenderas. Finns 2 butiker i Malmö (föredrar den vi Ö.Rönneholmsv.) och tydligen 1 nyöppnad i Lund där 4Sound brukade ligga.
Även Fridhems Cykel kan rekomenderas. Finns 2 butiker i Malmö (föredrar den vi Ö.Rönneholmsv.) och tydligen 1 nyöppnad i Lund där 4Sound brukade ligga.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 14:18Hustrun har en Crescent 7-växlad. Suverän cykel! Rekommenderas varmt.
Hustrun har en Crescent 7-växlad. Suverän cykel! Rekommenderas varmt.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 15:42reflekterade över standardhoj i går efter en mil på ett gammalt vrak till damcykel: f-n va dumsnål man är vardagshojen som körs dagligen borde ju få samma omsorg vid inköp som racern
reflekterade över standardhoj i går efter en mil på ett gammalt vrak till damcykel: f-n va dumsnål man är vardagshojen som körs dagligen borde ju få samma omsorg vid inköp som racern