Quote from Guest on 8 August 2011, 09:24Hej! vill ha tips på bra intervallträning. Har tidigare kört mycket 70/30 med 70 % fart när jag spelade hockey. Nu är det mer löpning för att få fart på konditionen och att bygga upp en bra fart. Snittar km tempo på 6 min/km mot när man var ung och tränad
Hej! vill ha tips på bra intervallträning. Har tidigare kört mycket 70/30 med 70 % fart när jag spelade hockey. Nu är det mer löpning för att få fart på konditionen och att bygga upp en bra fart. Snittar km tempo på 6 min/km mot när man var ung och tränad
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 09:34Inlines vore optimalt 😉
Jag kombinerade orientering och hockey ett tag under gymnasietiden. Då tränade jag löpning/orientering under vardagarna och kom hem på fredag em och tränade ett ispass och sedan match på lördagen. Det var skit kul! Då fick man
Inlines vore optimalt 😉
Jag kombinerade orientering och hockey ett tag under gymnasietiden. Då tränade jag löpning/orientering under vardagarna och kom hem på fredag em och tränade ett ispass och sedan match på lördagen. Det var skit kul! Då fick man
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 10:49Tack Oskar 😀
Tar fram mina gamla inlines från garaget o testar 😀
Tack Oskar 😀
Tar fram mina gamla inlines från garaget o testar 😀
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 11:04Leta reda på närmaste idrottsplats och spring intervaller där. 800 m eller 1000 m på 5,30 min/km tempo x 4-8 stycken med 2 min vila.
Så småningom kan du öka farten till 5 min/km PÅ några månader så har du tänat upp din fart.
Men glöm inte att springa
Leta reda på närmaste idrottsplats och spring intervaller där. 800 m eller 1000 m på 5,30 min/km tempo x 4-8 stycken med 2 min vila.
Så småningom kan du öka farten till 5 min/km PÅ några månader så har du tänat upp din fart.
Men glöm inte att springa
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 22:43Tack Johannes:D
Jag testar detta också;D
Tack Johannes:D
Jag testar detta också;D