Quote from Guest on 30 April 2009, 14:27Hej alla!
Tränar förfullt inför maran och nu är jag i behov av bra att få veta några bra löprundor i stockholmsområdet, gärna platta och ca 2 mil långa... Har ni experter några tips? Finns det i skogen?
Charlotte
Hej alla!
Tränar förfullt inför maran och nu är jag i behov av bra att få veta några bra löprundor i stockholmsområdet, gärna platta och ca 2 mil långa... Har ni experter några tips? Finns det i skogen?
Charlotte
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 14:37Är det så att du vill ta tid på just 20km löpning? Annars kan du väl bara gå ut och springa i samma tid som ungefär motsvara 20km löpning för dig.
Är det så att du vill ta tid på just 20km löpning? Annars kan du väl bara gå ut och springa i samma tid som ungefär motsvara 20km löpning för dig.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 14:43Ett av stockholmsmsrsns varv. Trevlig runda tycker jag.
Ett av stockholmsmsrsns varv. Trevlig runda tycker jag.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 14:48runt kungsholmen är det ca 10k, runt djurgården är det ca 10k, runt söder är det ca 10k... kombinera dem i valfri mix och vips så har du 20k!
runt kungsholmen är det ca 10k, runt djurgården är det ca 10k, runt söder är det ca 10k... kombinera dem i valfri mix och vips så har du 20k!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 19:13Du råkar inte ha en GPS va? För i så fall är Marias tips bra om att bara ge sej ut och nöta. Spelar liksom ingen roll vart det bär, bara du är ute minst ett par timmar.
Går naturligtvis bra med enbart en klocka men det är ju kul att få svart på vitt var m
Du råkar inte ha en GPS va? För i så fall är Marias tips bra om att bara ge sej ut och nöta. Spelar liksom ingen roll vart det bär, bara du är ute minst ett par timmar.
Går naturligtvis bra med enbart en klocka men det är ju kul att få svart på vitt var m
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 13:36Två varv runt Brunnsviken (Hälsans stig) blir 23,2km.
Två varv runt Brunnsviken (Hälsans stig) blir 23,2km.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 02:07Kristinebergs IP & Stadion. Garanterat platt på de 50 varven.
Har testat Kristineberg 50 varv, det var en trevlig bana.
Kristinebergs IP & Stadion. Garanterat platt på de 50 varven.
Har testat Kristineberg 50 varv, det var en trevlig bana.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 23:22Det är nog bra att ha lite backar med på dina rundor, för SM är allt annat än platt.
Edsviken runt tex ca 23km
Det är nog bra att ha lite backar med på dina rundor, för SM är allt annat än platt.
Edsviken runt tex ca 23km
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 11:4550 varv på bana känns lite väl tråkigt tycker jag... anledningen till att jag frågar är att när jag bara ger mig ut och springer hamnar jag alltid på så grymt enformiga och tråkiga väger, det är bilar, rödljus, folk i vägen , asfalt hela vägen och seda sk
50 varv på bana känns lite väl tråkigt tycker jag... anledningen till att jag frågar är att när jag bara ger mig ut och springer hamnar jag alltid på så grymt enformiga och tråkiga väger, det är bilar, rödljus, folk i vägen , asfalt hela vägen och seda sk
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2009, 11:48Här är en runda jag brukar springa ofta då jag kör långpass...lite längre men det går ju att korta här o där:
http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=37981
Här är en runda jag brukar springa ofta då jag kör långpass...lite längre men det går ju att korta här o där: