Quote from Mikaela Lexén on 23 February 2009, 22:03>David
Jag smörjer packningen med lite silikonfritt gummivårdsmedel för tätningslister emellanåt, och använder helst slangar utan gängade ventiler. Då håller de två säsonger för mig.
Pumpar för sällan tror jag inte att jag gör. Visst jag skulle gärna ägna
>David
Jag smörjer packningen med lite silikonfritt gummivårdsmedel för tätningslister emellanåt, och använder helst slangar utan gängade ventiler. Då håller de två säsonger för mig.
Pumpar för sällan tror jag inte att jag gör. Visst jag skulle gärna ägna
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 22:10Det finnes et bra glidemiddel på Kondomeriet, det er beregnet til trange rør
Det finnes et bra glidemiddel på Kondomeriet, det er beregnet til trange rør
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 22:10Du får börja cykelpendla.
Du får börja cykelpendla.
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 22:11Det finnes et bra glidemiddel på Kondomeriet, det er beregnet til trange rør
Det finnes et bra glidemiddel på Kondomeriet, det er beregnet til trange rør
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 23:02Jag kan rekommendera denna pump från Biltema. För ynka 199 bagis och pumpen är din! Jag har haft min pump i 4 år och inga problem hittills. Bild och beskrivning, se nedan.
http://www.biltema.se/products/productimage.asp?iItemId=75966
Handpump med manome
Jag kan rekommendera denna pump från Biltema. För ynka 199 bagis och pumpen är din! Jag har haft min pump i 4 år och inga problem hittills. Bild och beskrivning, se nedan.
http://www.biltema.se/products/productimage.asp?iItemId=75966
Handpump med manome
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 23:03Hur många bar kan du pumpa med den?
Hur många bar kan du pumpa med den?
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 07:48har tio olika fotpumpar nere i källaren och dom går alla att pumpa med - klarar 8 kg - fast kraften som krävs varierar väldigt mycket
har tio olika fotpumpar nere i källaren och dom går alla att pumpa med - klarar 8 kg - fast kraften som krävs varierar väldigt mycket
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 07:56Jag har en och den klarar fjorton bar sedan vågade jag inte pumpa mer.....
Jag har en och den klarar fjorton bar sedan vågade jag inte pumpa mer.....
Quote from Johan Lindhoff on 4 March 2009, 09:33Jag har också Biltemapumpen och tycker den fungerar bra. Jag brukar bara pumpa till 8 bar och det är inga problem. Jag har inte kunnat se något slitage på packningen som verkar vara av nån sorts silikongummi. Pumpar man cyklar varje dag vill man kanske ha
Jag har också Biltemapumpen och tycker den fungerar bra. Jag brukar bara pumpa till 8 bar och det är inga problem. Jag har inte kunnat se något slitage på packningen som verkar vara av nån sorts silikongummi. Pumpar man cyklar varje dag vill man kanske ha
Quote from Sandra Näslund on 4 March 2009, 17:43Biltemapump är OK.
+1
Biltemapump är OK.
+1