Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej Eva kolla in Badsjötriathlon. Dock inte en Olympisk utan en Sprint. Liten trevlig tävling i Nacka! Jätte bra om man är en Newbie på triathlon. Härlig stämning och ingen hets. Så var det förra året i iallafall

Lycka till

Tack för alla tips! Sitter och kollar kalender och försöker få ihop det med resten av familjens sommarplaner! Ser att det kommit till många tävlingar sedan jag kollade sist, som Hallsta, Säer, Göteborg mm. Att ta en sprint som första tävling är nog också

Hej Eva i Helsingborg kommer vi arrangera en olympisk distans den 12juni. Simningen sker i havet med start innanför vågbrytarna, cyklingen är varierad - inte helt platt men inga berg att bestiga. Det är ju Skåne ;). Löpningen är så platt den någonsin kan

Växjö kan jag varmt rekommendera. Har kört den dom två senaste åren. Och för två år sen var cyklingen under all kritik! Men förra året la dom om banan och fick till en jättebra sträcka med lite trafik och bra vägar 🙂 Jag har anmält mig till den i år ocks

Tack för alla fina o bra tips! Tyvärr sätter tid och avstånd lite gränser ; )

Jag har anmält mig nu till Sthlm Vattenfall 3 juli, lite nervös för cyklingen då jag hört att det är trångt o mkt folk men får ta det lugnt..

Sedan finns lite plan att ta en

Dalacupen finns, några små korta tävlingar som oftast körs på vardagskvällar. Den ser ungefär lika ut varje år, men att det blir tävling brukar stå på nätet ca 1 vecka innan. Genomgång av banan och så 20 min innan start. De flesta runt Falun/Borlänge

htt

12