Quote from Guest on 30 May 2010, 18:47Är det någon som har några bra tips eller råd hur man skall förbereda sig inför tjejvättern så här två veckor innan.
Jag är nybörjare och detta är mitt första cykellopp.
Vad skall man tänka på?
Är det någon som har några bra tips eller råd hur man skall förbereda sig inför tjejvättern så här två veckor innan.
Jag är nybörjare och detta är mitt första cykellopp.
Vad skall man tänka på?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 18:57Att ha så kul du bara kan!
Vad har du för träningsbakgrund? Cykel? Mål?
Att ha så kul du bara kan!
Vad har du för träningsbakgrund? Cykel? Mål?
Quote from j sollerman on 30 May 2010, 19:11träna på som vanligt fram till tjejvättern och sen kör du så fort du bara orkar!
träna på som vanligt fram till tjejvättern och sen kör du så fort du bara orkar!
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:13Ja, som vanligt är bra. Börja inte mixtra med maten och testa för allt i världen inte någon ny fräck sportdryck eller bar på tävlingsdagen.
Ja, som vanligt är bra. Börja inte mixtra med maten och testa för allt i världen inte någon ny fräck sportdryck eller bar på tävlingsdagen.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:26fräscha däck & slangar på cykeln
🙂
fräscha däck & slangar på cykeln
🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:24Och ta med en extraslang, däckavtagare, pump och gärna några lagningslappar på turen.
Och ta med en extraslang, däckavtagare, pump och gärna några lagningslappar på turen.
Quote from Bengt Askerfelt on 4 June 2010, 08:46-besök mässan kvällen innan och shoppa loss på en massa kul cykelkläder 🙂
-ha med skoöverdrag och jacka till Motala så att du kan ta med dig det på loppet om det finns risk för regn. Förra året var det soligt men med svarta moln i horisonten och mycket
-besök mässan kvällen innan och shoppa loss på en massa kul cykelkläder 🙂
-ha med skoöverdrag och jacka till Motala så att du kan ta med dig det på loppet om det finns risk för regn. Förra året var det soligt men med svarta moln i horisonten och mycket
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 12:19Tänk på att grejer du upptäcker att du inte behöver kan du lämna i depå.
Tänk på att grejer du upptäcker att du inte behöver kan du lämna i depå.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 12:16Någon som vill ge lite sista-minuten-tips så här dagen innan? 😀
Jag är i alla fall jättespänd. Det ska bli såå skoj! Jag är bara lite nervös över att glömma något.
Någon som vill ge lite sista-minuten-tips så här dagen innan? 😀
Jag är i alla fall jättespänd. Det ska bli såå skoj! Jag är bara lite nervös över att glömma något.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 12:18njut
njut