Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 12:58Kör utan trosor.
Kör utan trosor.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 19:51OK, jag ska göra en galen grej. Jag tänker cykla på min nya cykel som jag hämtade idag. Frågan är om det är lönt att flytta över sadeln från den gamla eller om jag likaväl kan cykla på den nya sadeln oxå? Det är ganska stor skillnad i utseende på dem.
Ni
OK, jag ska göra en galen grej. Jag tänker cykla på min nya cykel som jag hämtade idag. Frågan är om det är lönt att flytta över sadeln från den gamla eller om jag likaväl kan cykla på den nya sadeln oxå? Det är ganska stor skillnad i utseende på dem.
Ni
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 19:52Glöm inte smörja in dig.
Glöm inte smörja in dig.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 19:53provcyklade du den nya cykel tidigare idag?
i så fall hur kändes det med sadeln. Om det känns bra
skulle jag nog chansa och använda den nya.
provcyklade du den nya cykel tidigare idag?
i så fall hur kändes det med sadeln. Om det känns bra
skulle jag nog chansa och använda den nya.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 20:06David: Behöver jag verkligen smörja in mig? Jag har aldrig fått skavsår tidigare och då har jag cyklat 61 km som längst på en dag.
Hans: jag var ute i ösregnet och kände på den förut. Fick mest ställt in höjden på sadeln och kände lite på växlar och brom
David: Behöver jag verkligen smörja in mig? Jag har aldrig fått skavsår tidigare och då har jag cyklat 61 km som längst på en dag.
Hans: jag var ute i ösregnet och kände på den förut. Fick mest ställt in höjden på sadeln och kände lite på växlar och brom
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 20:08Lycka till!
🙂
Lycka till!
🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 20:13Rövsalvan är till för att F-Ö-R-E-B-Y-G-G-A skav&sittsår. Inte för att bota.
Rövsalvan är till för att F-Ö-R-E-B-Y-G-G-A skav&sittsår. Inte för att bota.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 20:15Jo, det förstod jag David. Och jag undrar om jag verkligen behöver f-ö-r-e-b-y-g-g-a skavsår om jag hittills aldrig fått några? Vi snackar 100 km, inte 100 mil. (#)
Jo, det förstod jag David. Och jag undrar om jag verkligen behöver f-ö-r-e-b-y-g-g-a skavsår om jag hittills aldrig fått några? Vi snackar 100 km, inte 100 mil. (#)
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 20:18Javisst, men varför vill du känna av en brännande känsla i den regionen om du kan undvika det?
Javisst, men varför vill du känna av en brännande känsla i den regionen om du kan undvika det?
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 20:21Ja, det finns ju inget öppet nu ändå. Får väl kika runt i Motala imorrn bitti.
Ja, det finns ju inget öppet nu ändå. Får väl kika runt i Motala imorrn bitti.