Quote from Guest on 25 March 2011, 21:16Är det någon som kan tipsa mig om de bästa hörlurarna/plugin för löpning?
Vill gärna ha ett par som tål att springa långt med utan att gå sönder eller hoppa ur örat.
Är det någon som kan tipsa mig om de bästa hörlurarna/plugin för löpning?
Vill gärna ha ett par som tål att springa långt med utan att gå sönder eller hoppa ur örat.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 21:26Koss porta pro. Kan inte ha nåt som man stoppar in i örat, de bara åker ur igen. Dessa funkar perfekt!
Koss porta pro. Kan inte ha nåt som man stoppar in i örat, de bara åker ur igen. Dessa funkar perfekt!
Quote from Camilla Höög on 25 March 2011, 21:35Ja, Koss Portapro funkar perfekt. Går även att justera så de inte trycker på öronen.
Ja, Koss Portapro funkar perfekt. Går även att justera så de inte trycker på öronen.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 22:19Jag har ett par d-Jays in-ear, funkar superbra. Jag drar sladdarna bakåt, drar åt med klämman så de sitter åt i nacken, och sen är det bara ut och kuta. Lossnar inte, har inte problem med ljud som annars kan fortplanta sig när man rör sladden när jag sätt
Jag har ett par d-Jays in-ear, funkar superbra. Jag drar sladdarna bakåt, drar åt med klämman så de sitter åt i nacken, och sen är det bara ut och kuta. Lossnar inte, har inte problem med ljud som annars kan fortplanta sig när man rör sladden när jag sätt
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 05:48Själv använder jag ett par skitbilliga( 49:- ) från Jula som funkar jättebra. Har testat Koss också men dessa var överlägsna. Sitter som berg
Själv använder jag ett par skitbilliga( 49:- ) från Jula som funkar jättebra. Har testat Koss också men dessa var överlägsna. Sitter som berg
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 20:07ok, tack för alla tips!
ok, tack för alla tips!
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:26Hej,
Lite läsning : http://www.dn.se/ekonomi/din-ekonomi/ljudet-sitter-i-snackorna
Hej,
Lite läsning : http://www.dn.se/ekonomi/din-ekonomi/ljudet-sitter-i-snackorna