Quote from Guest on 1 March 2010, 06:43Tittar på kartan och ser massa löprundor men blir inte klok på allt.
Vill ha en lång runda och ser att man kan springa "outside" den är på ca 9 km men springer man runt parken springer man väl bland folk , trottoarer o bilar?
Ng som har råd på lite längre
Tittar på kartan och ser massa löprundor men blir inte klok på allt.
Vill ha en lång runda och ser att man kan springa "outside" den är på ca 9 km men springer man runt parken springer man väl bland folk , trottoarer o bilar?
Ng som har råd på lite längre
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2010, 06:53Västra kanten utmed floden har en jättelång gång-/cykelväg (asfalt) där man kan springa och kombinera med CP genom att springa rakt österut vid lämpligt tillfälle!
Edit: Västra kanten av Manhattan menade jag (förstås)
Västra kanten utmed floden har en jättelång gång-/cykelväg (asfalt) där man kan springa och kombinera med CP genom att springa rakt österut vid lämpligt tillfälle!
Edit: Västra kanten av Manhattan menade jag (förstås)
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 08:26Om du springer yttersta rundan i Central Park kommer du att tro att du är med i något lopp, du får samsas med massvis av andra löpare, cyklister och inlinesåkare. Alla tar dock bra hänsyn och det är ingen biltrafik dagtid och helger.
http://www.centralpa
Om du springer yttersta rundan i Central Park kommer du att tro att du är med i något lopp, du får samsas med massvis av andra löpare, cyklister och inlinesåkare. Alla tar dock bra hänsyn och det är ingen biltrafik dagtid och helger.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 20:58Jag kan också rekommender att springa ut med vattnet på västra sidan av Manhattan fint iordning gjort med gång och cykelbanor och fina vyer att titta på (t+). Du träffar på löpare men Manhattan bor tycks hålla till på "mitten" av ön ;).
I CP är det bara
Jag kan också rekommender att springa ut med vattnet på västra sidan av Manhattan fint iordning gjort med gång och cykelbanor och fina vyer att titta på (t+). Du träffar på löpare men Manhattan bor tycks hålla till på "mitten" av ön ;).
I CP är det bara
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 23:29Japp, håller med om Jacqueline Onassis-reservoaren. Fantastiskt vacker plats.
Japp, håller med om Jacqueline Onassis-reservoaren. Fantastiskt vacker plats.