Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 06:32Fredrik jag föreslår en sådan här
http://www.blocket.se/stockholm/Nishiki_Ultra_Pro_2011_strlM_176_187cm_Skarm_40566009.htm?ca=14&w=3
Den kan du sätta på grövre däck på och sen är det bara att köra. Har en likadan själv fast äldre årsmodell och den funger
Fredrik jag föreslår en sådan här
http://www.blocket.se/stockholm/Nishiki_Ultra_Pro_2011_strlM_176_187cm_Skarm_40566009.htm?ca=14&w=3
Den kan du sätta på grövre däck på och sen är det bara att köra. Har en likadan själv fast äldre årsmodell och den funger
Quote from Lena O on 29 May 2012, 06:59Fredrik. DU är inte den enda som få en dålig upplevelse av Funbeat tack vare David P.
men precis som Jimmie Åkesson har han sin rätt till sin åsikt, oavsett hur patetisk han är.
Fredrik. DU är inte den enda som få en dålig upplevelse av Funbeat tack vare David P.
men precis som Jimmie Åkesson har han sin rätt till sin åsikt, oavsett hur patetisk han är.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 08:07Hahaha, du är helt underbar! Har du vurpat nu igen?
Hahaha, du är helt underbar! Har du vurpat nu igen?
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 10:45Kona hade en duglig hybridracer i sitt modellutbud för några år sedan, Kona Dew Drop. Det kanske fortfarande finns enstaka handlare som har den i lager? Kona Dew-serien överlag verkar vara stabila cyklar och man slipper de där uselt dämpande, blytunga gaf
Kona hade en duglig hybridracer i sitt modellutbud för några år sedan, Kona Dew Drop. Det kanske fortfarande finns enstaka handlare som har den i lager? Kona Dew-serien överlag verkar vara stabila cyklar och man slipper de där uselt dämpande, blytunga gaf
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 10:46Fredrik: Jag har en Scott Sportster P5 Lady med släta 28-mm däck. Det är en ypperlig kompromiss när kassan är skral. Den kostade runt 5000 kr. Den går att köra på landsväg med, på grus och i skogen och är vansinnigt bra i stadstrafik. Den funkar inte i vä
Fredrik: Jag har en Scott Sportster P5 Lady med släta 28-mm däck. Det är en ypperlig kompromiss när kassan är skral. Den kostade runt 5000 kr. Den går att köra på landsväg med, på grus och i skogen och är vansinnigt bra i stadstrafik. Den funkar inte i vä
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 18:35Fredrik, har en kompis som kör och är jättenöjd med denna hojen!
http://www.merida.se/speeder-t1-md-gent.4974018-199320.html
Fredrik, har en kompis som kör och är jättenöjd med denna hojen!
http://www.merida.se/speeder-t1-md-gent.4974018-199320.html
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 19:11Fredrik med tiden lär man sig att läsa i cykeltrådarna och helt strunta i David.
Han har precis som i den här tråden inget intresse att skriva något som hjälper någon. Att kalla honom patetisk är väldigt träffande.Jag tycker du fått flera bra tips så s
Fredrik med tiden lär man sig att läsa i cykeltrådarna och helt strunta i David.
Han har precis som i den här tråden inget intresse att skriva något som hjälper någon. Att kalla honom patetisk är väldigt träffande.
Jag tycker du fått flera bra tips så s
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 19:19Det vet du väldigt lite om.
Det vet du väldigt lite om.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 19:55När jag i våras ville "skrota" min 14kg MTB som jag 99% kört på grusvägar, tänkte jag på en lättare cyclocross. Kände bara till racer, MTB och trehjulingar innan jag gick in på cykelsidor och kollade utbudet.
10000kr för cyclon var fett...Racercykel med
När jag i våras ville "skrota" min 14kg MTB som jag 99% kört på grusvägar, tänkte jag på en lättare cyclocross. Kände bara till racer, MTB och trehjulingar innan jag gick in på cykelsidor och kollade utbudet.
10000kr för cyclon var fett...Racercykel med
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 08:59Under vinterhalvåret föredrar jag hybrid även för asfaltcykling. Lite bredare styre ger bättre stabilitet i halka och snö.
Personligen har jag varit rätt nöjd med de hybrider jag köpt på biltema eller harald nyborg i 2000-3000 kronorsklassen. Inte behöve
Under vinterhalvåret föredrar jag hybrid även för asfaltcykling. Lite bredare styre ger bättre stabilitet i halka och snö.
Personligen har jag varit rätt nöjd med de hybrider jag köpt på biltema eller harald nyborg i 2000-3000 kronorsklassen. Inte behöve