Quote from Guest on 15 April 2008, 17:38Hallå! Är det någon som sprungit i Barcelona och kan tipsa om var det finns bra ställen att spring på?
Hallå! Är det någon som sprungit i Barcelona och kan tipsa om var det finns bra ställen att spring på?
Quote from Gabriella Säfström on 15 April 2008, 17:48Herregud. Lyckost!!
Las Ramblas tidiga mornar och ner längs strandpromenaden. Obetalbart....
Herregud. Lyckost!!
Las Ramblas tidiga mornar och ner längs strandpromenaden. Obetalbart....
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 18:22De gånger jag har varit där har jag planerat in massor av backpass! Helt underbart att springa i de låååånga backarna på Mont Juïc som ligger precis vid hamnen, nära Ramblas. Utsikten uppifrån toppen är en härlig belöning efter varje backintervall. 🙂
De gånger jag har varit där har jag planerat in massor av backpass! Helt underbart att springa i de låååånga backarna på Mont Juïc som ligger precis vid hamnen, nära Ramblas. Utsikten uppifrån toppen är en härlig belöning efter varje backintervall. 🙂
Quote from Jan Lundquist on 15 April 2008, 18:56Barcelona (#)
Varenda kotte jag hört varit där har råkat ut för olika typer av brott så dit skulle jag inte åka alls i första hand om jag inte kunde springa jättefort..
Barcelona (#)
Varenda kotte jag hört varit där har råkat ut för olika typer av brott så dit skulle jag inte åka alls i första hand om jag inte kunde springa jättefort..
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 19:53Minst tusen barer räcker länge att springa på.
Minst tusen barer räcker länge att springa på.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 20:25va märkligt stina. känner också många som varit där, till och med en som har lägenhet där. och de har aldrig råkat ut för nånting.
va märkligt stina. känner också många som varit där, till och med en som har lägenhet där. och de har aldrig råkat ut för nånting.
Quote from Fredrik Johansson on 15 April 2008, 21:30Roine och Ove: Tack för tipsen! Det låter ju urhärligt. Vi kommer bo nära både Ramblan och hamnen så det lovar ju gott.
Stina: Jag har läst på lite om Barcelona och har fått tag på 16 goda råd om hur man undviker tråkigheter som att bli "ficktjuvad" eller
Roine och Ove: Tack för tipsen! Det låter ju urhärligt. Vi kommer bo nära både Ramblan och hamnen så det lovar ju gott.
Stina: Jag har läst på lite om Barcelona och har fått tag på 16 goda råd om hur man undviker tråkigheter som att bli "ficktjuvad" eller
Quote from Jan Lundquist on 15 April 2008, 22:13Åsa, det var inte meningen att hacka på din resa. Hoppas verkligen ni får en trevlig resa och inte råkar ut för några obehagligheter.
Åsa, det var inte meningen att hacka på din resa. Hoppas verkligen ni får en trevlig resa och inte råkar ut för några obehagligheter.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 22:18Skål Åsa! Emanuel är från Barcelona, Hälsa!
Skål Åsa! Emanuel är från Barcelona, Hälsa!
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 23:19Va fräckt!
Jag sticker oxå till Barcelona i morgon (onsdag morgon). 4 härliga dagar MED man, UTAN barn(H:).
För egen del kommer jag satsa på långa powerwalks ist f löpning under dessa dagar.Och visst ska man passa sig för alla klåfingriga & oärliga m
Va fräckt!
Jag sticker oxå till Barcelona i morgon (onsdag morgon). 4 härliga dagar MED man, UTAN barn(H:).
För egen del kommer jag satsa på långa powerwalks ist f löpning under dessa dagar.
Och visst ska man passa sig för alla klåfingriga & oärliga m