Quote from Guest on 15 March 2011, 15:01Jag behöver tips på en mängdsko med bra dämpning som ligger någonstans mitt emellan "tjockskor" och läktviktssko.
Jag har redan 2 par lättviktsskor men behöver ett par nya skor med lite mer dämpning som jag kan köra vissa pass i medan jag vänjer mig vid l
Jag behöver tips på en mängdsko med bra dämpning som ligger någonstans mitt emellan "tjockskor" och läktviktssko.
Jag har redan 2 par lättviktsskor men behöver ett par nya skor med lite mer dämpning som jag kan köra vissa pass i medan jag vänjer mig vid l
Quote from Lars Breström on 15 March 2011, 15:11Utan tvekan: Saucony Kinvara
Lätt, liten skillnad mellan höjd på häl och tå, bra dämpning.
Utan tvekan: Saucony Kinvara
Lätt, liten skillnad mellan höjd på häl och tå, bra dämpning.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 15:35Vad betraktar du som lättviktsskor?
Vad betraktar du som lättviktsskor?
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 19:34Puma Eutopia (H:)
Puma Eutopia (H:)
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 19:51New Balance Minimus MR
New Balance Minimus MR
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 20:51Asics DS Trainer
http://www.asics.se/running/products/gel-ds-trainer-men/
Asics DS Trainer
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 21:19Säger som Daniel:
Säger som Daniel:
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 21:23Foppatofflor!
Foppatofflor!
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 07:41Puma FAAS
Puma FAAS
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:26Hm, den har jag inte sett, låter intressant. Har du ett par FAAS och vad tycker du om dem G-man?
Edit: äsch. för bred eller normal fotläst. Då är den garanterat för bred för min fot. 🙁
Hm, den har jag inte sett, låter intressant. Har du ett par FAAS och vad tycker du om dem G-man?
Edit: äsch. för bred eller normal fotläst. Då är den garanterat för bred för min fot. 🙁