Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på nyare träningsmusik
You need to log in to create posts and topics.

12

Ja rubriken berättar vad jag behöver.

Nej, tyvärr inte! Vi har fortfarande inte en aning om vad du vill träna till musiken! 😉

Tja, Nadja lade frågan i Löpargruppen, så en viss hint kan ju det vara? Eller?

😉

Fast jag upplever det som att man behöver helt olika musik beroende på vilket pass man vill köra. En snabbdistans eller intervaller behöver absolut hårdare, fränare tongångar än ett skönt långpass i lagom lunk. 🙂

Så nej, vi vet fortfarande inte vad TS

Jo, det kanske vi gör:

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=874830

Jodå, kollar vi i Nadjas träningskalender så skiljer sig inte löppassen åt på det sättet. Därför kan vi nog veta att det handlar om löpning som sådan.

Jag kör personligen samma musik till allt. Musik som gör mig glad! 🙂

Jag erkänner; jag utgick ifrån att frågan var ställd i gruppen Träningsmusik när jag svarade.... sorry!
Hmm, nyare musik att springa till. Bo Kaspers nya skiva innehöll många sköna låtar om man gillar det lite lugnare stulet. Pink har många energigivande

Jag brukar lyssna på radio 107.5 och hitta lite nya låtar att springa till. På websidan står det vilken låt som spelas och vilka som spelats tidigare.

Tipsar om den här skivan DJ Scott - Absolute Dance. Borde funka fint och springa till

Jag springer ofta till Pink´s Funhouse skiva även om den börjar bli uttjatad nu så ger den mig massor med energi. Sen om man tänker på hur sjukt vältränad hon är kanske man kan få en extra kick att springa på lite mot bästa formen 🙂

12