Quote from Lars Mörrby on 28 June 2013, 07:46Jag tror att Fredrik vid något tillfälle cyklade ner till Cykelmagneten från Göteborg och pratade cykel med Göran. Sedan cyklade han hem igen. När han sedan skulle hämta den nya cykeln så tog han tåget ner och cyklade hem.
Nu har både butiken och statio
Jag tror att Fredrik vid något tillfälle cyklade ner till Cykelmagneten från Göteborg och pratade cykel med Göran. Sedan cyklade han hem igen. När han sedan skulle hämta den nya cykeln så tog han tåget ner och cyklade hem.
Nu har både butiken och statio
Quote from ellen olsson on 28 June 2013, 14:52> Jag tror att Fredrik vid något tillfälle cyklade ner till Cykelmagneten från Göteborg och pratade cykel med Göran. Sedan cyklade han hem igen. När han sedan skulle hämta den nya cykeln så tog han tåget ner och cyklade hem.
Stämmer bra. Morgonen efter
> Jag tror att Fredrik vid något tillfälle cyklade ner till Cykelmagneten från Göteborg och pratade cykel med Göran. Sedan cyklade han hem igen. När han sedan skulle hämta den nya cykeln så tog han tåget ner och cyklade hem.
Stämmer bra. Morgonen efter
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 16:05Om du har tid på söndag så kan du ju hänga på här:
http://happymtb.org/forum/read.php/1/2158086
Om du har tid på söndag så kan du ju hänga på här:
http://happymtb.org/forum/read.php/1/2158086
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 18:46Nu vill vi se bild på nya cykeln;)
Vänligen
P.
Nu vill vi se bild på nya cykeln;)
Vänligen
P.
Quote from Fredric Lagerström on 28 June 2013, 22:44En fin tur Christian! (t+)
En fin tur Christian! (t+)
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 00:37Tack Aadu! Jag kom hem också 🙂 första långturen på flera år.
Tack Aadu! Jag kom hem också 🙂 första långturen på flera år.
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 01:06Kul att du svängde förbi Grimeton. Tog du den guidade turen i radiostationen också?
För övrigt blir det närmare att efter Fjärås fortsätta via Veddige till Grimeton, om än lite mer kuperat. Men väldigt trevliga småvägar.
Kul att du svängde förbi Grimeton. Tog du den guidade turen i radiostationen också?
För övrigt blir det närmare att efter Fjärås fortsätta via Veddige till Grimeton, om än lite mer kuperat. Men väldigt trevliga småvägar.
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 11:34Ingen guidad tur, jag tog en cola och dammsugare i solen 🙂 får åka dit igen och förkovra mig lite djupare.
Från Fjärås körde jag via Gällinge och Stuv ner till Frillesås, kunde ju gott fortsatt söderut via Veddige.
Kan för övrigt varmt rekommendera "
Ingen guidad tur, jag tog en cola och dammsugare i solen 🙂 får åka dit igen och förkovra mig lite djupare.
Från Fjärås körde jag via Gällinge och Stuv ner till Frillesås, kunde ju gott fortsatt söderut via Veddige.
Kan för övrigt varmt rekommendera "
Quote from Lars Mörrby on 29 June 2013, 13:05Var köpte du kartan?
Var köpte du kartan?
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 13:24Jag hittade den på ett vandrarhem vid Fegen. På kartan är hänvisat till turistbyråerna i Gislaved, Falkenberg och Svenljunga. Där borde den gå att hämta, kostar gratis.
Den täcker från Göteborg i nordvästra hörnet, ner till strax söder om Båstad i söder
Jag hittade den på ett vandrarhem vid Fegen. På kartan är hänvisat till turistbyråerna i Gislaved, Falkenberg och Svenljunga. Där borde den gå att hämta, kostar gratis.
Den täcker från Göteborg i nordvästra hörnet, ner till strax söder om Båstad i söder