Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTips på runda i Göteborgstrakten, …
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror att Fredrik vid något tillfälle cyklade ner till Cykelmagneten från Göteborg och pratade cykel med Göran. Sedan cyklade han hem igen. När han sedan skulle hämta den nya cykeln så tog han tåget ner och cyklade hem.

Nu har både butiken och statio

> Jag tror att Fredrik vid något tillfälle cyklade ner till Cykelmagneten från Göteborg och pratade cykel med Göran. Sedan cyklade han hem igen. När han sedan skulle hämta den nya cykeln så tog han tåget ner och cyklade hem.

Stämmer bra. Morgonen efter

Om du har tid på söndag så kan du ju hänga på här:
http://happymtb.org/forum/read.php/1/2158086

Nu vill vi se bild på nya cykeln;)

Vänligen

P.

En fin tur Christian! (t+)

Tack Aadu! Jag kom hem också 🙂 första långturen på flera år.

Kul att du svängde förbi Grimeton. Tog du den guidade turen i radiostationen också?

För övrigt blir det närmare att efter Fjärås fortsätta via Veddige till Grimeton, om än lite mer kuperat. Men väldigt trevliga småvägar.

Ingen guidad tur, jag tog en cola och dammsugare i solen 🙂 får åka dit igen och förkovra mig lite djupare.

Från Fjärås körde jag via Gällinge och Stuv ner till Frillesås, kunde ju gott fortsatt söderut via Veddige.

Kan för övrigt varmt rekommendera "

Var köpte du kartan?

Jag hittade den på ett vandrarhem vid Fegen. På kartan är hänvisat till turistbyråerna i Gislaved, Falkenberg och Svenljunga. Där borde den gå att hämta, kostar gratis.

Den täcker från Göteborg i nordvästra hörnet, ner till strax söder om Båstad i söder