Quote from Guest on 11 July 2010, 15:54Jag har kört med Shimano R132:or hela våren. Först hade jag ett par i storlek 43 och de var för små, så jag skaffade ett par i storlek 44. De var lagom, bara det att på rundor längre än 5 mil så trycker det på enormt på knölen nedanför höger lilltå. Stund
Jag har kört med Shimano R132:or hela våren. Först hade jag ett par i storlek 43 och de var för små, så jag skaffade ett par i storlek 44. De var lagom, bara det att på rundor längre än 5 mil så trycker det på enormt på knölen nedanför höger lilltå. Stund
Quote from Lena O on 11 July 2010, 16:04Lägg till en 5hundring så kan du få dessa fantastiska skor!
Sidi ergo 2
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=193915
Lägg till en 5hundring så kan du få dessa fantastiska skor!
Sidi ergo 2
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=193915
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 19:30Bontrager RXL är en bred sko.
Bontrager RXL är en bred sko.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 07:54@Martin: Exakt samma problem med exakt samma skor; höger lilltå... Helt vidrigt ont.
@Martin: Exakt samma problem med exakt samma skor; höger lilltå... Helt vidrigt ont.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 09:25Har själv sidi ergo 2, men får passa mig lite med att spänna på dom för hårt. Men man kan köra dom ganska löst och foten sitter bra ändå, iaf på icke ryckiga rundor...
Har själv sidi ergo 2, men får passa mig lite med att spänna på dom för hårt. Men man kan köra dom ganska löst och foten sitter bra ändå, iaf på icke ryckiga rundor...
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 14:21Mina fötter gillar Ergo1 bättre
Mina fötter gillar Ergo1 bättre
Quote from ellen olsson on 12 July 2010, 14:36...och mina fötter föredrar Specialized.
Prova vad som passar dig och dina fötter bäst.
...och mina fötter föredrar Specialized.
Prova vad som passar dig och dina fötter bäst.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 12:15Går Ergo1:orna fortfarande att köpa i butik. trodde de hade ersatts av Ergo2?
Går Ergo1:orna fortfarande att köpa i butik. trodde de hade ersatts av Ergo2?
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 10:39Hej!
Köpte ett par 132:or igår + nya SPD SL pedaler (kört SPD tidigare, med Shimano R076 tror jag de heter). Upplevde rätt stor skillnad, framförallt kände jag mer kraft i tramptagen. Var ute med CK Wano på en niomilare, tyckte skorna var riktigt sköna,
Hej!
Köpte ett par 132:or igår + nya SPD SL pedaler (kört SPD tidigare, med Shimano R076 tror jag de heter). Upplevde rätt stor skillnad, framförallt kände jag mer kraft i tramptagen. Var ute med CK Wano på en niomilare, tyckte skorna var riktigt sköna,
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 12:57Tack för alla tips!
Ska testa Sidi Ergo 2.
@Andreas Karlsson - R132:orna är trevliga men det är just dem jag har problem med och har hört andra ha lite problem med också.
Vad gäller butiken www.erlan.se så rekommenderar jag den starkt! Mycket bra prise
Tack för alla tips!
Ska testa Sidi Ergo 2.
@Andreas Karlsson - R132:orna är trevliga men det är just dem jag har problem med och har hört andra ha lite problem med också.
Vad gäller butiken http://www.erlan.se så rekommenderar jag den starkt! Mycket bra prise