Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 15:26Exakt Martin! Läste det, men var bara tvungen att kommentera 🙂
Har inte hört något om skorna du valde, men har du gjort research är det säkert bra pjux!
Mm, Erlan.se är ruskigt bra och tål att jämföras med typ alla.
Icke att förväxla med Erlan.net doc
Exakt Martin! Läste det, men var bara tvungen att kommentera 🙂
Har inte hört något om skorna du valde, men har du gjort research är det säkert bra pjux!
Mm, Erlan.se är ruskigt bra och tål att jämföras med typ alla.
Icke att förväxla med Erlan.net doc
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:11Det viktigaste är inte priset utan att skon passar foten. Köpte själv nya skor alldeles nyligen, räknade med 1500-2000:- men ingen av dom provade skorna passade. Köpte North Wave Vertigo som kostade hälften men satt som gjutna på fötterna då dom är lite b
Det viktigaste är inte priset utan att skon passar foten. Köpte själv nya skor alldeles nyligen, räknade med 1500-2000:- men ingen av dom provade skorna passade. Köpte North Wave Vertigo som kostade hälften men satt som gjutna på fötterna då dom är lite b
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 00:49Bara ut och testa vilka som sitter skönast för dig.
Konstigt nog så är allt som sitter som handsken oftast i den dyrare kategorin. 🙂
Bara ut och testa vilka som sitter skönast för dig.
Konstigt nog så är allt som sitter som handsken oftast i den dyrare kategorin. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 23:12kan vara värt att skaffa sig ett par riktiga sulor innan man byter dyra skor. Har ett par ergo2 och la i ett par specelized sulor vilket gjorde ett par sköna skor ännu bättre ,samt att det hjälpte till att stödja upp foten vilket gav mig en bättre tramp r
kan vara värt att skaffa sig ett par riktiga sulor innan man byter dyra skor. Har ett par ergo2 och la i ett par specelized sulor vilket gjorde ett par sköna skor ännu bättre ,samt att det hjälpte till att stödja upp foten vilket gav mig en bättre tramp r
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 07:14Ja, jag kan också rekommendera Specialized-sulorna!
Finns 3 olika varianter. Rätt variant väljs genom att man gör ett test på ca 30 sek för att se hur ens fötter ser ut - sen väljer man.
Ja, jag kan också rekommendera Specialized-sulorna!
Finns 3 olika varianter. Rätt variant väljs genom att man gör ett test på ca 30 sek för att se hur ens fötter ser ut - sen väljer man.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 10:18Specialized S-works är fantastiska för mina fötter. Oturligt nog så var det dom dyraste av alla skor jag testade, men jag har inte ångrat det en sekund.
Specialized S-works är fantastiska för mina fötter. Oturligt nog så var det dom dyraste av alla skor jag testade, men jag har inte ångrat det en sekund.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 16:30Hej.
Sidi ergo 2, funkar till mina fötter. Sen så tog jag ett ½ nummer större än vad jag normalt brukar ha och så i med ett par Superfeet "TrimToFit" sulor, så blev dom om möjligen än skönare. Dom sitter som gjutna och man behöver inte "spänna" åt dom så
Hej.
Sidi ergo 2, funkar till mina fötter. Sen så tog jag ett ½ nummer större än vad jag normalt brukar ha och så i med ett par Superfeet "TrimToFit" sulor, så blev dom om möjligen än skönare. Dom sitter som gjutna och man behöver inte "spänna" åt dom så
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 23:27P.
Köpte du dom gula: "TrimToFitYellow Specialmodell för ishockey, konståkningsskridskor samt cykelskor."
?
Mina Sidi passar bra men jag upplever möjligtvis att sulan är en aning för "platt" och att lite mer formad innersula skulle kanske kunna hjälpa
P.
Köpte du dom gula: "TrimToFitYellow Specialmodell för ishockey, konståkningsskridskor samt cykelskor."
?
Mina Sidi passar bra men jag upplever möjligtvis att sulan är en aning för "platt" och att lite mer formad innersula skulle kanske kunna hjälpa
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 23:37Ja det där med större Sidi skor och andra sulor är jag benägen att hålla med. Mina Sidi sitter fint med andra sulor, men, skulle nog behöva vara aningen större för att passa perfekt med andra sulor.
Originalsulorna lämnar mer "luft" men då får jag dra rem
Ja det där med större Sidi skor och andra sulor är jag benägen att hålla med. Mina Sidi sitter fint med andra sulor, men, skulle nog behöva vara aningen större för att passa perfekt med andra sulor.
Originalsulorna lämnar mer "luft" men då får jag dra rem
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 12:27Nu har jag cyklat 13 mil med mina nya Sidi Ergo 2 Carbon-skor och de känns grymt sköna. Hög kvalité på dessa skor!
Mitt enda problem är att jag kanske spänt åt lite för mkt över tårna, då det blivit lite trångt där. Jag använder mig av Specialized-sulor
Nu har jag cyklat 13 mil med mina nya Sidi Ergo 2 Carbon-skor och de känns grymt sköna. Hög kvalité på dessa skor!
Mitt enda problem är att jag kanske spänt åt lite för mkt över tårna, då det blivit lite trångt där. Jag använder mig av Specialized-sulor