Quote from Guest on 23 August 2008, 18:13Börjar bli dags att byta ut mina träningspjux. Har kört med Asics 2120 o tidigare modeller de senaste åren och de har fungerat bra. Är dock sugen på en lite lättare/löpgladare sko nu som gärna får väga några gram mindre. Det ska dock inte vara några rena
Börjar bli dags att byta ut mina träningspjux. Har kört med Asics 2120 o tidigare modeller de senaste åren och de har fungerat bra. Är dock sugen på en lite lättare/löpgladare sko nu som gärna får väga några gram mindre. Det ska dock inte vara några rena
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 18:23Hej!
Jag köpte mina favvisar idag....Asics cumulus är neutrala lätta skor, men lite mer dämpning än DS-trainer....är fjärde gången jag köpte dem nu trivs jättebra!
Hej!
Jag köpte mina favvisar idag....Asics cumulus är neutrala lätta skor, men lite mer dämpning än DS-trainer....är fjärde gången jag köpte dem nu trivs jättebra!
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 19:50Mizuno Wave Inspire är både lätta o löpglada men ändå skapliga distansdojjor. Är inne på mitt andra par. Fast jag växlar mellan tre olika par skor
Mizuno Wave Inspire är både lätta o löpglada men ändå skapliga distansdojjor. Är inne på mitt andra par. Fast jag växlar mellan tre olika par skor
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 18:48Vet att många är förälskade i Brooks (stavas?). Brukar vara antingen dom eller Asics vi rekomenderar i första hand på Stadium! Men testa dig fram. Gå runt länge i butiken och känn efter! Löplabbet har jag hört ska ha bra service också och kan säkert ta fr
Vet att många är förälskade i Brooks (stavas?). Brukar vara antingen dom eller Asics vi rekomenderar i första hand på Stadium! Men testa dig fram. Gå runt länge i butiken och känn efter! Löplabbet har jag hört ska ha bra service också och kan säkert ta fr
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 22:01Tack för alla tips. Blev ett par lättviktare, Brooks Racer ST 3.
BILD:www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/068735_002.jpg
Tack för alla tips. Blev ett par lättviktare, Brooks Racer ST 3.
BILD:www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/068735_002.jpg