Quote from Guest on 29 April 2008, 19:40Hej på er!
Vill bara tipsa om en helt fantastisk slinga som jag sprang igår - runt Stora och lilla delsjön i Skatås, Göteborg.
Har aldrig sprungit den förut men kan verkligen rekommendera den. (H:)
Totalt 9,5 km runt sjöarna plus ca 4 km från Skatås oc
Hej på er!
Vill bara tipsa om en helt fantastisk slinga som jag sprang igår - runt Stora och lilla delsjön i Skatås, Göteborg.
Har aldrig sprungit den förut men kan verkligen rekommendera den. (H:)
Totalt 9,5 km runt sjöarna plus ca 4 km från Skatås oc
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 19:50Den turen brukade jag springa för länge sedan när jag bodde i Kallebäck och Ostkupan 🙂 Då fick man den fina backen upp oxå...
Riktigt fin tur!
Den turen brukade jag springa för länge sedan när jag bodde i Kallebäck och Ostkupan 🙂 Då fick man den fina backen upp oxå...
Riktigt fin tur!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:52Ja det är en fin tur och på västsidan av Stora Delsjön får man några "goa" backar !!
(Bra Lidingöloppsträning)
Ja det är en fin tur och på västsidan av Stora Delsjön får man några "goa" backar !!
(Bra Lidingöloppsträning)
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:19Otroligt vacker runda ja!
Otroligt vacker runda ja!
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:02Jag kan bara hålla med. Jag brukar starta vid Härlanda Tjärn och springa 8:an/milen mot Lilla Delsjön och sedan runt sjöarna. Sedan förbi Skatås och tillbaka. Blir ca 15-16 km beroende på vilken väg man tar på slutet.
Jag kan bara hålla med. Jag brukar starta vid Härlanda Tjärn och springa 8:an/milen mot Lilla Delsjön och sedan runt sjöarna. Sedan förbi Skatås och tillbaka. Blir ca 15-16 km beroende på vilken väg man tar på slutet.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 06:49Noelle,
härligt att se att du tagit till dig den svenska humorn i reklamfilmerna... 😉Igår körde jag vänstervarv på åttan, svängde av runt delsjöarna precis när långa backen på 8:an startade, runt delsjöarna och förbi Bertilssons stuga, tillbaka ut på 8
Noelle,
härligt att se att du tagit till dig den svenska humorn i reklamfilmerna... 😉
Igår körde jag vänstervarv på åttan, svängde av runt delsjöarna precis när långa backen på 8:an startade, runt delsjöarna och förbi Bertilssons stuga, tillbaka ut på 8
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 07:33sexton km!
sexton km!
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 07:42Kolla sträckan på denna http://www.gis.lst.se/lanskartor/
Kolla sträckan på denna http://www.gis.lst.se/lanskartor/