Quote from Guest on 22 July 2013, 09:50Söker trailskor med lite styvare sula som står emot stenar och skyddar foten.
Tex Icebug och andra orienteringsskor har ju väldigt mjuk sula.
Tips!
Söker trailskor med lite styvare sula som står emot stenar och skyddar foten.
Tex Icebug och andra orienteringsskor har ju väldigt mjuk sula.
Tips!
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 10:00vilka orienteringsskor tycker du har mjuk sula???
vilka orienteringsskor tycker du har mjuk sula???
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 17:19Jag gillar Dynafit feline
Jag gillar Dynafit feline
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 17:28Jag använder Salomon - Speedcross
Jag använder Salomon - Speedcross
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 17:52Min uppfattning är också att traditionella orienteringsskor har ganska styv sula. Däremot finns det en trend bland de minimalistiska trailskorna att göra ganska följsamma skor - därför med mjuk sula. Men leta efter sådana med "trail guard" eller "trail sh
Min uppfattning är också att traditionella orienteringsskor har ganska styv sula. Däremot finns det en trend bland de minimalistiska trailskorna att göra ganska följsamma skor - därför med mjuk sula. Men leta efter sådana med "trail guard" eller "trail sh
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 19:29Kallas också "rockplate", tror jag (om det är det som åsyftas).
Kallas också "rockplate", tror jag (om det är det som åsyftas).
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 20:26"Rockplate" kallar vissa tillverkare det för. Precis! 🙂
"Rockplate" kallar vissa tillverkare det för. Precis! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 22:16Man är väl nästan tvungen att ha styv sula om man skall ha dubbar? Så inte dubben åker inåt istället för ner i leran. 😉
Odubbade Inov-8 är annars ganska mjuka, tex 212.
Man är väl nästan tvungen att ha styv sula om man skall ha dubbar? Så inte dubben åker inåt istället för ner i leran. 😉
Odubbade Inov-8 är annars ganska mjuka, tex 212.