Quote from Guest on 12 February 2015, 09:01Jag som är ny i träningsbranchen så att säga, behöver skaffa riktiga träningskläder och jag skulle gärna vilja få tips på var jag kan handla bra och prisvärda sådana. Jag behöver tighta byxor med så glatt tyg som möjligt. Eftersom jag är överviktig slits
Jag som är ny i träningsbranchen så att säga, behöver skaffa riktiga träningskläder och jag skulle gärna vilja få tips på var jag kan handla bra och prisvärda sådana. Jag behöver tighta byxor med så glatt tyg som möjligt. Eftersom jag är överviktig slits
Quote from Funbeat user on 12 February 2015, 09:11Shock absorber är en väldigt bra sport-BH. Kostar oförskämt mycket i Sverige så jag beställer från Wiggle i England för en tredjedel av priset 🙂
http://www.wiggle.co.uk/shock-absorber-run-sports-bra/Tights är också billigare i England, Startfitness ha
Shock absorber är en väldigt bra sport-BH. Kostar oförskämt mycket i Sverige så jag beställer från Wiggle i England för en tredjedel av priset 🙂
http://www.wiggle.co.uk/shock-absorber-run-sports-bra/
Tights är också billigare i England, Startfitness ha
Quote from Funbeat user on 12 February 2015, 09:46Jag tror att HM har helt OK träningskläder. Mina döttrar handlar sina där och är nöjda.
Jag tror att HM har helt OK träningskläder. Mina döttrar handlar sina där och är nöjda.
Quote from Funbeat user on 12 February 2015, 12:39Håll koll på Lidl, deras träningskläder funkar alldeles utmärkt. Både jag och frugan har en del från dem och är mycket nöjda.
__
Fredrik
Håll koll på Lidl, deras träningskläder funkar alldeles utmärkt. Både jag och frugan har en del från dem och är mycket nöjda.
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 12 February 2015, 14:26Tusen tack för era tips! Jag var och kikade på Team Sportia för ett tag sedan och provade några olika byxor. De enda som kändes bra till mig kostade 600:- och det är tyvärr lite för mycket för min plånbok.
Jag ska kolla upp era tips! HM och Lidl finns h
Tusen tack för era tips! Jag var och kikade på Team Sportia för ett tag sedan och provade några olika byxor. De enda som kändes bra till mig kostade 600:- och det är tyvärr lite för mycket för min plånbok.
Jag ska kolla upp era tips! HM och Lidl finns h
Quote from Catharina Brattlin on 15 February 2015, 00:15Ann-Charlotte, jag vill inte vara den som är den, men ofta får man det man betalar för. Satsa någon krona extra på bra träningskläder så har Du igen det i både funktion och varaktighet.
Personligen så springer jag fortfarande i samma Craft-tights som jag
Ann-Charlotte, jag vill inte vara den som är den, men ofta får man det man betalar för. Satsa någon krona extra på bra träningskläder så har Du igen det i både funktion och varaktighet.
Personligen så springer jag fortfarande i samma Craft-tights som jag
Quote from Funbeat user on 15 February 2015, 10:39Säkert fin´t och bra Sylvia, men hur hade du tänkt att hon skulle ha råd på den lilla skärv FK tillhandahåller?
Säkert fin´t och bra Sylvia, men hur hade du tänkt att hon skulle ha råd på den lilla skärv FK tillhandahåller?
Quote from Catharina Brattlin on 15 February 2015, 11:11Ha råd med vad, Annica?
Det enda jag säger är att det kan vara värt att lägga nån extra krona på träningskläder av bra kvalitet, för det lönar sig i längden. Speciellt om man har det lite knapert och inte kan, eller vill, köpa träningskläder och skor fö
Ha råd med vad, Annica?
Det enda jag säger är att det kan vara värt att lägga nån extra krona på träningskläder av bra kvalitet, för det lönar sig i längden. Speciellt om man har det lite knapert och inte kan, eller vill, köpa träningskläder och skor fö
Quote from Funbeat user on 15 February 2015, 11:56Ok.
Ok.
Quote from Funbeat user on 15 February 2015, 14:28Lite håller jag med Sylvia, man får det man betalar för. Men man måste inte köpa de största märkena som lägger mest pengar på reklam. Det finns minst lika bra saker men billigare.
Ta tex Stadiums eget märke SOC eller Wiggles dhb. Då kan det bli både billi
Lite håller jag med Sylvia, man får det man betalar för. Men man måste inte köpa de största märkena som lägger mest pengar på reklam. Det finns minst lika bra saker men billigare.
Ta tex Stadiums eget märke SOC eller Wiggles dhb. Då kan det bli både billi