Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har betalat USD56 för frakt av cykelramar.

Jag skulle nog inte köpa en på nätet, för då kan ju storleken/passformen bli fel.
Men många verkar beställa på nätet så det kanske funkar.
Själv tycker jag det är säkrast att gå till sin simklubb och köpa en där,
eller en sportbutik som säljer våtdräkter,

Svlad: Näe, jag menade faktiskt frakten, SBR Shop i NY som min dräkt köptes ifrån skulle ha mellan 60 och 75 dollar i frakt när jag frågade, vilket ju är en del ändå.

Men visst, när staten ska ta sin beskärda del (vilket de gillar att göra på paket man

Alla:

Har hittat en jätte bra sida på hyrvatdrakt.se.
Man kan hyra en för under fyrahundra kr och sen köpa loss den.
Man kan också köpa en direkt för under tusen kr.
De har märket Orca.

Detta ser ju riktigt bra ut, ska ringa dit i morrn (t+)

Som Anneli säger, riktigt bra.
Och trevliga/serviceminded grabbar dessutom.
Har man möjlighet så tycker jag att man åker till dem och testar ut en som sitter smäck.
Sthlm city / Östermalm / Sturegallerian.

(räknar iskallt med att de läser detta och ger m

"storleken/passformen"

Jag har beställt både mina våtdräkter på nätet. Den första var en Blue seventy Reaction 2007 och den andra för bara ett par veckor sedan en ny Speedo STR Pro.

När jag pratade med Blueseventy, då tipsade om man hamna mellan två st

Ryan: Hur upplever du Speedo jämfört med Blueseventy?

Jag har förövrigt också läst precis samma sak: Gå efter vikt i första hand.

Adrian: jag tror jag måste jämför de på engelska annars ta det för långt tid att hitta alla ord.

the B70 reaction was really nice. the 2007 model was covered in neoprene, and was roughly the same thickness all around. for me it was no problem putting

Tack för svaret Ryan, jag har inte sett så många som använder Speedos våtdräkter, så det var intressant att höra lite om den.

Hoppas du lyckas med din tid på Vansbro!

Själv har jag lagt på några kg och tränat mindre än på många år pga av att jag blivit