Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips sökes: Medicin väska
You need to log in to create posts and topics.

Tjena!

Efter en incident med en jordgeting har jag skaffat mig medicin mot allergi. Nu är problemet hur jag ska bära med mig sprutan när jag är ute och springer. Finns det någon som har tips på en bra väska som man tex kan spänna på sig på armen där en s

Är det inte bara att sätta den i framsida lår, och skulle getingarna anfalla är det ju dessutom färdigt för insprutning av motgift?

Varför inte söka rätt på en cykeltröja med ficka i bak i svanken. Jag har t.ex. en sådan med vertikalt blixtlås på höger sida, vilket innebär en långsmal horisontel ficka. Kolla hos cykelhandlare.

En sån där liten midjeväska borde vara perfekt!

Home

Till årets Stockholm Marathon fick man ju en liten snofsig midjeväska. Går säkert att hitta en liknande på Biltema/Clasohlson/Jula/XXL

Mobiltelefonväska?! Sådana finns ju att fästa runt armen, om det är där du vill ha den. Annars har du ju fått många andra bra förslag.

spibelts ser ju ut att vara precis vad jag söker. Ska bara undersöka måtten på väskan...

Mobilväskor är nog lite för små...

Vanliga midjeväskor tycker jag är för stora och den jag har när jag åker skidor stannar inte kvar på höfterna när man springer.

Om "en tröja med ficka": är det inte samma situation som med vanliga löptröjor, att det behövs flera?

Jag har själv ett "Spibelt" och det är väldigt töjbart!