Quote from Guest on 25 May 2011, 15:30en tjej ringde in till Christer i p3 nyss. Hon tipsade om ett sätt att slippa skavsår på insidan låret.. deta var för tjejer då, men funkar för killar med men vet inet hur man skall lösa det hehe
Hon sa 2 par trosor på sig, underst ett par tappa namnet m
en tjej ringde in till Christer i p3 nyss. Hon tipsade om ett sätt att slippa skavsår på insidan låret.. deta var för tjejer då, men funkar för killar med men vet inet hur man skall lösa det hehe
Hon sa 2 par trosor på sig, underst ett par tappa namnet m
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 15:40Korta tights...inga kallingar är mitt ena tips.
Vaselin i grenen är mitt andra tips.
Får inte skavsår om jag gör så. Har kört många långa pass med denna metod.
Korta tights...inga kallingar är mitt ena tips.
Vaselin i grenen är mitt andra tips.
Får inte skavsår om jag gör så. Har kört många långa pass med denna metod.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 15:43BILD:http://3.bp.blogspot.com/_LwySD-gCwHY/S_6VcdkFsbI/AAAAAAAAAFc/R3oz0wuCLlk/s1600/careys_mankini.jpg
BILD:http://3.bp.blogspot.com/_LwySD-gCwHY/S_6VcdkFsbI/AAAAAAAAAFc/R3oz0wuCLlk/s1600/careys_mankini.jpg
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 15:46Se till att vara välrakad mellan ben och skinkor. Jag kör brasilianskt, shorts och vaselin!
Se till att vara välrakad mellan ben och skinkor. Jag kör brasilianskt, shorts och vaselin!
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 15:50Sportslick. Hur svårt var det?
Sportslick. Hur svårt var det?
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 16:36Banta. Nädå.
Banta. Nädå.
Quote from Magnus Gelang on 25 May 2011, 17:12Och vad gjorde stringtrosan utanpå bosertrosan för nytta mot skavsåren på låren?
Och vad gjorde stringtrosan utanpå bosertrosan för nytta mot skavsåren på låren?
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 17:31Vad gjorde öht för nytta där?
Vad gjorde öht för nytta där?
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 17:59+1 åsa
+1 åsa
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 18:13Har fått skavis i löparshorts (såna där med hög skärning). Höll på med vaselin och sånt.
Sen jag gick över till tights har jag aldrig fått skavis (upp till 21 km pass).
Har fått skavis i löparshorts (såna där med hög skärning). Höll på med vaselin och sånt.
Sen jag gick över till tights har jag aldrig fått skavis (upp till 21 km pass).