Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om ett par veckor ska jag tävla för första gången sedan >15år och första gången någonsins utanför löpbanan, nämligen på Stockholm Trail 21km.

Som newbie i långdistanstävlingar och i trailvärlden har jag några frågor runt omkring det hela.

- Jag antar at

Allmänt: Alla lopp både bana och trail som jag sprungit senaste året har det varit säkerhetsnålar som gäller. Dock verkar generellt egna privata nummerlappshållare vara tillåtna. Det brukar delas ut säkerhetsnålar med nummerlappen.

GPS-klockan har varit

Tack för svaret!

Har någon möjligtvis sprungit sträckan förra gången med höjdmätning och kan skicka mig motsvarande bilden?

Moritz,
Jag har ännu inte sprungit Ursvik Extreme, men jag har sprungit Stockholm Trail 21 km. Det var en alldeles underbar bana och årets bana blir snarlik. Jag provsprang delar av banan i tisdags, tillsammans med OK Södertörn och Team Nordic Trail. Jag

Ja, hoppas att jag hinner dit...jobbar tyvärr på andra sidan stan och kan vanligtvis inte springa iväg tillräckligt tidigt.

Det var säkert en bra idé när jag anmälde mig, men sen blev det löpvila och rehab från hopparknä vilket tog lite längre än vad jag

Stockholm Trail är nog det snällaste loppet i Salomon Trail Tour. Riktigt fin bana men den saknar ju galna klättringar a la Kullamannen.

Jag upplever Ursvik Extreme som mycket mer ansträngande.