Quote from Guest on 17 November 2009, 17:50Uppmuntrad av den tidigare succéen dristar jag mig till - att med en dåres envishet - komma med ännu ett sannolikt ganska lättimplementerat förslag till en mindre förbättring. Att ha eller förkasta.
Jag skulle vilja ha med titeln på tråden, inte bara gru
Uppmuntrad av den tidigare succéen dristar jag mig till - att med en dåres envishet - komma med ännu ett sannolikt ganska lättimplementerat förslag till en mindre förbättring. Att ha eller förkasta.
Jag skulle vilja ha med titeln på tråden, inte bara gru
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:00Haha *svarar här oxå*
Vore ju toppen.
Man skulle ju kunna ha svarsformuläret på samma sida som tråden...
Haha *svarar här oxå*
Vore ju toppen.
Man skulle ju kunna ha svarsformuläret på samma sida som tråden...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 19:00Ja, ungefär som när man svarar på pm...
Ja, ungefär som när man svarar på pm...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 19:30Ja, det här har jag tänkt på också. Det är inte alltid så lätt att komma ihåg vad det var man svarade på när man är lite tankspridd. Bra förslag. (t+)
Ja, det här har jag tänkt på också. Det är inte alltid så lätt att komma ihåg vad det var man svarade på när man är lite tankspridd. Bra förslag. (t+)
Quote from Magnus Gelang on 17 November 2009, 20:37Löser man inte detta dilemma genom att öppna svarsformuläret i nytt fönster (finns ju att välja på). Då kan man enkelt växla mellan de 2 fönstren 🙂
Löser man inte detta dilemma genom att öppna svarsformuläret i nytt fönster (finns ju att välja på). Då kan man enkelt växla mellan de 2 fönstren 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:27Nej, t.ex inte om man redan har mer än ett fönster uppe.
Nej, t.ex inte om man redan har mer än ett fönster uppe.
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 21:33Hur menar du nu Fredrik. Sitter du med en telefon kan det iofs bli problem men med ett modernt operativsystem eller t.o.m. Windows kan man ju ha flera fönster samtidigt 🙂
Hur menar du nu Fredrik. Sitter du med en telefon kan det iofs bli problem men med ett modernt operativsystem eller t.o.m. Windows kan man ju ha flera fönster samtidigt 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:47Ja, men det blir snabbt oklart vilket annat fönster mitt svarsformulär tillhör.
Ja, men det blir snabbt oklart vilket annat fönster mitt svarsformulär tillhör.
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 21:52Mja, då är man väl ovanligt slarvig - men du har iofs en point!
Mja, då är man väl ovanligt slarvig - men du har iofs en point!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:02Som sagt, det är en mindre förbättring, inte en lösning på ett stort problem. Det *går* att klara sig utan den, uppenbarligen. Men det är ganska enkelt att få till, och skulle förtydliga en del. Dessutom tror jag faktiskt på att peta med ett par hundra te
Som sagt, det är en mindre förbättring, inte en lösning på ett stort problem. Det *går* att klara sig utan den, uppenbarligen. Men det är ganska enkelt att få till, och skulle förtydliga en del. Dessutom tror jag faktiskt på att peta med ett par hundra te