Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:06Är det inte bättre att flytta blicken?
Det gör jag ofta när det är tråkiga inlägg.
Är det inte bättre att flytta blicken?
Det gör jag ofta när det är tråkiga inlägg.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:15Jag är ledsen men jag är för dum. Eller för trött. Jag fattar inte.
Jag är ledsen men jag är för dum. Eller för trött. Jag fattar inte.
Quote from Magnus Gelang on 17 November 2009, 22:16Ok då fattar jag varför du vill ha det annorlunda 🙂
Ok då fattar jag varför du vill ha det annorlunda 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:43Fredrik J: (t+)
Fredrik J: (t+)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 06:15Vill bara förtydliga att jag inte vill att de första 100-200 tecknen av det första inlägget ska komma med i mitt svar, till skillnad ifrån PM:et, utan att de ska synas i anslutning till svarsformuläret för kontext, i samband med diskussionsrubriken antar
Vill bara förtydliga att jag inte vill att de första 100-200 tecknen av det första inlägget ska komma med i mitt svar, till skillnad ifrån PM:et, utan att de ska synas i anslutning till svarsformuläret för kontext, i samband med diskussionsrubriken antar
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 09:17Ett utmärk förslag!
Jag har noterat vid ett antal tillfällen att folk blandat ihop trådarna och svarat i fel. Måste erkänna att jag själv varit snubblande nära att göra detsamma några gånger.
Ett utmärk förslag!
Jag har noterat vid ett antal tillfällen att folk blandat ihop trådarna och svarat i fel. Måste erkänna att jag själv varit snubblande nära att göra detsamma några gånger.
Quote from Therese Woodhill on 30 November 2009, 22:21Ni vill ha ett forum anpassat efter män.
Ni vill ha ett forum anpassat efter män.