Quote from Guest on 7 September 2009, 16:00Va trevligt att se er här, speciellt Pär som verkar vara motivationskällan till att alla tränar hård på Tacton för att just kunna slå Pärs träningstider;):!!
Jag tycker att Pär borde ha fått 2x1000 Kr för den bedriften av CW:)!
Då kör vi dvs. vi alla m
Va trevligt att se er här, speciellt Pär som verkar vara motivationskällan till att alla tränar hård på Tacton för att just kunna slå Pärs träningstider;):!!
Jag tycker att Pär borde ha fått 2x1000 Kr för den bedriften av CW:)!
Då kör vi dvs. vi alla m
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 16:10Jag är på, även om jag är skeptisk till mina chanser att lyckas. Får man slå ihop sitt resultat med nån annan. Gills det då? 😛
Jag är på, även om jag är skeptisk till mina chanser att lyckas. Får man slå ihop sitt resultat med nån annan. Gills det då? 😛
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 17:29:@
:@
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 17:29Att jag borde fått 2 x 1000 av CW håller jag helt klart med om
Att jag borde fått 2 x 1000 av CW håller jag helt klart med om
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 11:19Det tycker jag helt utan tvekan och du förtjänar det Pär:)!
Johan det tycker jag vi måste kunna slå ihop våra tider för att kunna ha en chans mot Mr. Pär (Anabola;):P:P:P...lol.....jk!!!)
Det tycker jag helt utan tvekan och du förtjänar det Pär:)!
Johan det tycker jag vi måste kunna slå ihop våra tider för att kunna ha en chans mot Mr. Pär (Anabola;):P:P:P...lol.....jk!!!)
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 23:19Vem uppdaterar listan, jag finns ju inte ens med i topplistan
Vem uppdaterar listan, jag finns ju inte ens med i topplistan
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 08:04Anders, till att börja med så måste du ju registrera din träning.
Topplistan baseras på din träning senaste 30 dagarna (eller annat tidsintervall per ditt val)
Anders, till att börja med så måste du ju registrera din träning.
Topplistan baseras på din träning senaste 30 dagarna (eller annat tidsintervall per ditt val)
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 08:04Masoud ..... :@
Masoud ..... :@
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 08:47OMG!
1. Pär E. 1289 min
2. Anders I. 1229 minSka Anders bli först med att knäcka Pär? 😀
OMG!
1. Pär E. 1289 min
2. Anders I. 1229 min
Ska Anders bli först med att knäcka Pär? 😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 08:544 av 6 i gruppen har ingen presentationsbild, konstigt! Tactoniter kanske vill vara anonyma... 🙂
4 av 6 i gruppen har ingen presentationsbild, konstigt! Tactoniter kanske vill vara anonyma... 🙂