Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 21:06Men va fan, Anders reggar ju lf o dykning...
fusk! 😉
Men va fan, Anders reggar ju lf o dykning...
fusk! 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 21:07Frågan är om din bild kan anses vara en presentationsbild Johan!?
så egentligen är det ju bara jag som har det... Niclas bild (på Jocke Berg är det väl!?) räknas inte heller.
(#)
Frågan är om din bild kan anses vara en presentationsbild Johan!?
så egentligen är det ju bara jag som har det... Niclas bild (på Jocke Berg är det väl!?) räknas inte heller.
(#)
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 23:19Min bild är på Johnny Cash. Skäms Pär!
För övrigt har jag slagit per flera gånger i total träningstid per månad. Men nu var det väldigt länge sen sist.
Men det ska hända igen!
Min bild är på Johnny Cash. Skäms Pär!
För övrigt har jag slagit per flera gånger i total träningstid per månad. Men nu var det väldigt länge sen sist.
Men det ska hända igen!
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 09:50indeed pinsamt... kan man editera inlägg i efterhand?
indeed pinsamt... kan man editera inlägg i efterhand?
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 10:07Johan, Är du nöjd nu;) :-), samt håller med Pär när det gäller era bilder ;)!
Ja Pär även lf o dykning räknas i sammanhanget;), tyvärr om du hade kunnat räkna alla dina dataspel "Sport(?)" timmarna då hade du varit i överlägsen ledning;):-(!!!!
Cheers
Johan, Är du nöjd nu;) :-), samt håller med Pär när det gäller era bilder ;)!
Ja Pär även lf o dykning räknas i sammanhanget;), tyvärr om du hade kunnat räkna alla dina dataspel "Sport(?)" timmarna då hade du varit i överlägsen ledning;):-(!!!!
Cheers
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 14:13Nu har jag laddat upp en bild på mig som är från fem år sen när jag använde Brun Utan Sol.
Nu har jag laddat upp en bild på mig som är från fem år sen när jag använde Brun Utan Sol.
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 21:06Niclas, då jag ser din bild så tänker jag direkt på ordet "lam".
Niclas, då jag ser din bild så tänker jag direkt på ordet "lam".
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 09:10Hej allesammans,
Kul att se Fredrik här och ville bara upplysa att hans öl bryggnings tid kommer i särklass vara helt oslagbart;);).Är det ngn som törs utmana Fredrik;)??
Cheers
Mass
Hej allesammans,
Kul att se Fredrik här och ville bara upplysa att hans öl bryggnings tid kommer i särklass vara helt oslagbart;);).
Är det ngn som törs utmana Fredrik;)??
Cheers
Mass