Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:38Den ska vara smal, för bred ger skav. Trust me.
Den ska vara smal, för bred ger skav. Trust me.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:40Bävern...var väl i Brasilien??? 😉
Bävern...var väl i Brasilien??? 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:45Maria, jag tror på byte av sadel. Ska till cykelcity imorgon
och prova...
återkommer sen
Maria, jag tror på byte av sadel. Ska till cykelcity imorgon
och prova...
återkommer sen
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 20:23*asg* trevligt att slänga ut en fråga och sedan gå och äta middag 🙂
Ni förgyller alla min fredag....... eller så är det vinet (ja, man kan ju inte sitta å dricka rom till en fläskstek! ...... nog för att jag är danska) ......Tillbaka till ämnet.
- trä
*asg* trevligt att slänga ut en fråga och sedan gå och äta middag 🙂
Ni förgyller alla min fredag....... eller så är det vinet (ja, man kan ju inte sitta å dricka rom till en fläskstek! ...... nog för att jag är danska) ......
Tillbaka till ämnet.
- trä
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 20:35Nu tror jag bestämt jag behöver hjälp av nån som är bättre på anatomi än jag men jag skulle gissa på att man (jag) inte alls sitter på sittbenen när jag cyklar utan på bäckenbottenbenen eller vad de nu kan heta. Sittbenen känns se de sitter längre bak och
Nu tror jag bestämt jag behöver hjälp av nån som är bättre på anatomi än jag men jag skulle gissa på att man (jag) inte alls sitter på sittbenen när jag cyklar utan på bäckenbottenbenen eller vad de nu kan heta. Sittbenen känns se de sitter längre bak och
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 20:36Lägg in bilder.
Lägg in bilder.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 20:41Hi hi, det vill du bra gärna va!
Ni skulle sett mig med mitt anatomilexikon nyss klämmandes på mina sittben när jag försökte klura ut vad jag sitter på på sadeln kontra en stol.
Såna där breda sadlar är till för folk som sitter helt upprätt när de cyk
Hi hi, det vill du bra gärna va!
Ni skulle sett mig med mitt anatomilexikon nyss klämmandes på mina sittben när jag försökte klura ut vad jag sitter på på sadeln kontra en stol.
Såna där breda sadlar är till för folk som sitter helt upprätt när de cyk
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 20:44Du har rätt A-M!
Men jag menar också..... ska vi kalla dem "de inre sittbenen" ..... f_n..... ska jag också behöva leta fram anatomiboken?
Hur som helst, jag satt i stort sett bara på blygdbenet och det kändes INTE bra.
Du har rätt A-M!
Men jag menar också..... ska vi kalla dem "de inre sittbenen" ..... f_n..... ska jag också behöva leta fram anatomiboken?
Hur som helst, jag satt i stort sett bara på blygdbenet och det kändes INTE bra.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 20:52Ah, den varianten kör jag ibland när jag är trött i alla andra delar (#). Inte alls bra...
Här finns jättefina vridbara 3D-bilder på bäckenet: http://www.neuro.ki.se/neuro/KK2/3dbotten/index.html#
Ah, den varianten kör jag ibland när jag är trött i alla andra delar (#). Inte alls bra...
Här finns jättefina vridbara 3D-bilder på bäckenet: http://www.neuro.ki.se/neuro/KK2/3dbotten/index.html#
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 20:56strålande sida!
Jag kan se det lilla utskottet som sitter längre in mot centrum och som jag antagligen satt på (x2)......minns inte vad de heter bara.
strålande sida!
Jag kan se det lilla utskottet som sitter längre in mot centrum och som jag antagligen satt på (x2)......minns inte vad de heter bara.