Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:03.... eller så hottar du dem 😉
.... eller så hottar du dem 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:04De flesta cyklister jag känner har inga trosor eller kalsonger alls under cykelbyxorna - just för att slippa sömmar som skaver.
De flesta cyklister jag känner har inga trosor eller kalsonger alls under cykelbyxorna - just för att slippa sömmar som skaver.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:09A-M : hottar (utalas o, inte å) = kastar, slänger på skånska 😀
A-M : hottar (utalas o, inte å) = kastar, slänger på skånska 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:14....hottar dem längs Ringsjön....! Ha, ha! Tack för tipset A-M! Jag är inte så ekivok av mig, men får väl bli...ha, ha! Sär ja...eller vad sär du Maria? Vi slängde ju paltorna DIREKT när vi såg varann!
....hottar dem längs Ringsjön....! Ha, ha! Tack för tipset A-M! Jag är inte så ekivok av mig, men får väl bli...ha, ha! Sär ja...eller vad sär du Maria? Vi slängde ju paltorna DIREKT när vi såg varann!
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:16hahahahahahahahaha......
Vi var så hot:a att vi hottade dem.ps. vad ska folk tro! ds.
hahahahahahahahaha......
Vi var så hot:a att vi hottade dem.
ps. vad ska folk tro! ds.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:18Nä, trosor på cykel är överskattat. Mkt smidigare på Vättern också, när man måste smita in bakom en buske 😉 Men tvätta cykelbyxorna ofta!
Nä, trosor på cykel är överskattat. Mkt smidigare på Vättern också, när man måste smita in bakom en buske 😉 Men tvätta cykelbyxorna ofta!
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:21Moohahaha! Vi har "gjort" det 2 ggr du och ja!
Moohahaha! Vi har "gjort" det 2 ggr du och ja!
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:23....och vi blev våta från topp till tå (H)
....och vi blev våta från topp till tå (H)
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:23www.youtube.com/watch?v=RfL8-AgWBf0
Det senaste!!!!! För oss kvinnor! Vägra sitt i en buske längre! Nu kan du kissa stående!
http://www.youtube.com/watch?v=RfL8-AgWBf0
Det senaste!!!!! För oss kvinnor! Vägra sitt i en buske längre! Nu kan du kissa stående!
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:26ahahahaha! Fniss.
Jo, jag fick detta fantastiska tips när jag var på en engelskkurs (!) i Malmö förra veckan. Jag tänkte beställa via nätet faktiskt. Hur praktiskt som helst. Bara ställ dig i dikeskanten som alla andra. Slipp bli nällad i rompan! Eller
ahahahaha! Fniss.
Jo, jag fick detta fantastiska tips när jag var på en engelskkurs (!) i Malmö förra veckan. Jag tänkte beställa via nätet faktiskt. Hur praktiskt som helst. Bara ställ dig i dikeskanten som alla andra. Slipp bli nällad i rompan! Eller