Quote from Guest on 25 May 2011, 21:01Om man skulle lägga ihop alla bilder, filmer och inlägg om cykel(eller triathlon) jag sett överhuvudet taget, så är det kvinnliga deltagarantalet enbart en promille jämfört med den manliga delen. Är det någon som vet varför?
Är det jag som inte känner til
Om man skulle lägga ihop alla bilder, filmer och inlägg om cykel(eller triathlon) jag sett överhuvudet taget, så är det kvinnliga deltagarantalet enbart en promille jämfört med den manliga delen. Är det någon som vet varför?
Är det jag som inte känner til
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:11Ingen aning, men just nu är det en person i detta hushållet som sorterar tvätt i sovrummet medan jag sitter här och skriver. Det är förjävligt och därför säger jag godnatt.
Ingen aning, men just nu är det en person i detta hushållet som sorterar tvätt i sovrummet medan jag sitter här och skriver. Det är förjävligt och därför säger jag godnatt.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:24Jag är här!
Jag försöker ta plats och synas och höras men inte alla är som jag kanske...
Jag är här!
Jag försöker ta plats och synas och höras men inte alla är som jag kanske...
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:28Hm..... ja det där speglar nog verkligheten
Hm..... ja det där speglar nog verkligheten
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:31Tjejerna är inte ute och cyklar i alla fall. Under min, i och för sig ganska begränsade, cykelkarriär kan jag räkna antalet tjejer jag mött på mina cykelrundor på ena handens fingrar. Tror vi mötte en eller två sist vi var ute och körde men innan dess har
Tjejerna är inte ute och cyklar i alla fall. Under min, i och för sig ganska begränsade, cykelkarriär kan jag räkna antalet tjejer jag mött på mina cykelrundor på ena handens fingrar. Tror vi mötte en eller två sist vi var ute och körde men innan dess har
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:33Ja, det var åtminstone två som körde tillsammans, men nej, det är inte så vanligt.
Ja, det var åtminstone två som körde tillsammans, men nej, det är inte så vanligt.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:34Verkligheten är tragisk ibland. Jag tycker också det är svårt att hitta tjejer som hinner sporta och blogga... Just nu är det min man som tar disken, medan jag bloggar och surfar och registrerar träning... Men min man är toppen på många sätt! Jag önskar a
Verkligheten är tragisk ibland. Jag tycker också det är svårt att hitta tjejer som hinner sporta och blogga... Just nu är det min man som tar disken, medan jag bloggar och surfar och registrerar träning... Men min man är toppen på många sätt! Jag önskar a
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:38Nu har kanske en del karlar en massa erfarenheter av kvinnliga cyklister, och deras problem.
Nu har kanske en del karlar en massa erfarenheter av kvinnliga cyklister, och deras problem.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:42Det finns många tjejer som är medlemmar här i cykelgruppen på funbeat... Men inte träffar man många på cykeln och inte syns vi lika ofta här...
Det finns många tjejer som är medlemmar här i cykelgruppen på funbeat... Men inte träffar man många på cykeln och inte syns vi lika ofta här...
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:46"Tjejer, var är ni?"
Det finns ju en annan FB sida har jag hört, dom kanske hänger där!?I Uppsala har "TEAM SPORTIA"´s torsdagscykling dragit en hel del tjejer, kul att så många dyker upp.
"Tjejer, var är ni?"
Det finns ju en annan FB sida har jag hört, dom kanske hänger där!?
I Uppsala har "TEAM SPORTIA"´s torsdagscykling dragit en hel del tjejer, kul att så många dyker upp.