Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 22:02Jo, klart David, det ligger något i det du skriver 🙂
Jo, klart David, det ligger något i det du skriver 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 22:22En finns här
http://femaleclassic.com/
En finns här
http://femaleclassic.com/
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 22:28Vid Örebrocyklisterna söndagscyklingar är det med en del tjejer. Kanske ett 10-tal av totalt 80-90.
Vid Örebrocyklisterna söndagscyklingar är det med en del tjejer. Kanske ett 10-tal av totalt 80-90.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 23:57De är i Fredrikshof 🙂
De är i Fredrikshof 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 00:40Jag har börjat att cyklat.
Jag har börjat att cyklat.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 05:59Är det inte mest tanter i Fredrikshof?
Är det inte mest tanter i Fredrikshof?
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 07:54Gimonäs CK (Umeå) kör en grupp med bara tjejer på Onsdagarna och dom var då 12-15 stycken igår. Verkar vara ett uppskattat initiativ (fast det blir ju mindre kvinnlig fägring i dom andra grupperna så jag vet inte om jag är odelat positiv till detta)
Gimonäs CK (Umeå) kör en grupp med bara tjejer på Onsdagarna och dom var då 12-15 stycken igår. Verkar vara ett uppskattat initiativ (fast det blir ju mindre kvinnlig fägring i dom andra grupperna så jag vet inte om jag är odelat positiv till detta)
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 08:30Synd att det är 30 mil till Umeå:-)
Skulle man krasst kunna gissa att det knappast skulle finnas någon Tjejvätternrunda och det inte funnits någon Tjejklassiker?
(När jag ändå är inne på klassikern. Är det någon som vet om det har snackats om att utveck
Synd att det är 30 mil till Umeå:-)
Skulle man krasst kunna gissa att det knappast skulle finnas någon Tjejvätternrunda och det inte funnits någon Tjejklassiker?
(När jag ändå är inne på klassikern. Är det någon som vet om det har snackats om att utveck
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 08:45Jag brukar försöka cykla tillsammans med stadens cykelklubb, antingen är vi 2 kvinnor eller så är jag själv. Problemet för mig är att jag inte riktigt hänger med i uppförsbackarna och efter dom så får jag blåköra för att komma ikapp. Jag känner alltså att
Jag brukar försöka cykla tillsammans med stadens cykelklubb, antingen är vi 2 kvinnor eller så är jag själv. Problemet för mig är att jag inte riktigt hänger med i uppförsbackarna och efter dom så får jag blåköra för att komma ikapp. Jag känner alltså att
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 12:02.
.