Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2011, 13:53Jamen säg det då. Då börjar jag packa upp igen... mutter...
Jamen säg det då. Då börjar jag packa upp igen... mutter...
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:54Jag cyklar 🙂 Ifall ni vill komma till Jakobstad i Finland och cykla så är ni hjärtligt välkomna. Jag cyklar med Nykarleby Cykelklubb och fler och fler tjejer kommer med varje år.
Jag cyklar 🙂 Ifall ni vill komma till Jakobstad i Finland och cykla så är ni hjärtligt välkomna. Jag cyklar med Nykarleby Cykelklubb och fler och fler tjejer kommer med varje år.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 14:44Jag tror inte att flertalet tjejer efter 14 års ålder gillar resultatlistorna.
Jag tror inte att flertalet tjejer efter 14 års ålder gillar resultatlistorna.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 15:56Jag har aldrig gillat resultatlistor. Inte ens före 14 års ålder. Eller kanske definitivt inte då - de hemska friidrottsdagarna sitter fortfarande fast i mitt minne.
Jag har aldrig gillat resultatlistor. Inte ens före 14 års ålder. Eller kanske definitivt inte då - de hemska friidrottsdagarna sitter fortfarande fast i mitt minne.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 07:43Jag cyklar också, men visst de flesta som är med på träningar och som man möter är killar.
Resultatlistor däremot gillar jag och hoppade över att vara med i vårruset efter att ha läst deras reklam - "Vårruset är ingen tävling utan en löparfest för tjejer
Jag cyklar också, men visst de flesta som är med på träningar och som man möter är killar.
Resultatlistor däremot gillar jag och hoppade över att vara med i vårruset efter att ha läst deras reklam - "Vårruset är ingen tävling utan en löparfest för tjejer
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 09:40Va? Jag har duktiga tjejer att cykla med. Allihopa har jag hittat på funbeat, ingen är med i cykelklubb.
Va? Jag har duktiga tjejer att cykla med. Allihopa har jag hittat på funbeat, ingen är med i cykelklubb.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:14Måste bara få inflika att under gårdagens cykeltur på Ingarö så steg antalet observerade tjejer på racercykel med ganska många procent, tror vi mötte minst 2-3 stycken på bara ett par timmar. 😀
Måste bara få inflika att under gårdagens cykeltur på Ingarö så steg antalet observerade tjejer på racercykel med ganska många procent, tror vi mötte minst 2-3 stycken på bara ett par timmar. 😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:18Jag ser också bara män på mina cykelturer men det beror nog mer på att jag ser det jag vill se - dvs män i tights. (H:)
Jag ser också bara män på mina cykelturer men det beror nog mer på att jag ser det jag vill se - dvs män i tights. (H:)
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 11:10I går när vi kom hem så cyklad det förbi två killar och en tjej i rosa. Är det någon som känner sig träffad. Ni cyklade förbi Madängsholm.
I går när vi kom hem så cyklad det förbi två killar och en tjej i rosa. Är det någon som känner sig träffad. Ni cyklade förbi Madängsholm.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 11:57Var ligger Madängsholm?
Var ligger Madängsholm?