Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTjejer, var är ni?
You need to log in to create posts and topics.

Vi var idag 2 damer + en karl som cyklade, vi mötte minst 2 damer, båda var i sällskap av män 🙂 Men här i Dalarna brukar det vara glest med damer.

Någon här på funbeat som brukar köra Runn runt (Dalarna, Falun/Borlänge)?

Jag har precis börjat cykla igen efter ett uppehåll på 2 år. Ser fram emot många roliga och jobbiga cykellopp och turer framöver 🙂 . Tar tacksamt emot tips på kommande cykellopp ( i västsverige ) 🙂

Jag körde om en ensam tjej som cyklade lvg i regn och blåst idag på Varbergsvägen mellan Fjärås och Åsa. Ville tuta och stanna och heja men jag koncentrerade mig på att hålla ut och göra en säker omkörning istället :-).

Har du tuta på cykeln?

Jag är solskenscyklist och dessutom vilar jag mig i form idag. Ett kort löppass i morse och lätt cykling i morgon ska toppa formen till blodomloppet på måndag.

Jag hade andra att hålla koll på idag.

Har cyklat mitt första lopp i dag och jag är inte den snabbaste.
Så det var lite obehaglit när de snabba kom. Den cyklar när och bara dycker upp antar att ringklocka väger för mycket.

Jamen du har ju cyklat tranrikesrundan!!! Hur gick det?!?!

Det är läskigt när det plötsligt dundrar förbi en klunga som verkar dyka upp ur tomma intet. Jag har legat i lugnan ro och undrat vad för konstiga vindar som börjat susa... och helt plötsligt kän

Japp säger det samma.
Men det finns ett dike dom kan köra ner i om jag prejar dom för mycket.

Jo det gick riktigt bra 3:48:45 på 69,97 km.
Men jag var påväg att inte ha en cykel att starta med. (#)

Mitt mål var att ta mig i mål och helst unde 4 tim.

Då klarade du bägge målen. Grattis Liz!