Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2011, 18:04Krocken med bilen var nog delvis mitt eget fel. Vi var båda ouppmärksamma. Andra gången en kille som springer mot röd gubbe. Hade han varit 2 sekundera långsammare, hade bilen bredvid mig klippt honom. Därför jag inte kunde väja hur som helst.
Krocken med bilen var nog delvis mitt eget fel. Vi var båda ouppmärksamma. Andra gången en kille som springer mot röd gubbe. Hade han varit 2 sekundera långsammare, hade bilen bredvid mig klippt honom. Därför jag inte kunde väja hur som helst.
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2011, 18:06Trafikverket är hopslagningen av Vägverket och Banverket numera. Gamla Vägverket hade en nollvison. För bilister. Sen att de bygger vägar som är livsfarliga för de som cyklar eller går, skiter de i. Jag har faktiskt lite moraliska problem sen vi gick ihop
Trafikverket är hopslagningen av Vägverket och Banverket numera. Gamla Vägverket hade en nollvison. För bilister. Sen att de bygger vägar som är livsfarliga för de som cyklar eller går, skiter de i. Jag har faktiskt lite moraliska problem sen vi gick ihop
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:09Du borde säga upp dig i ren protest.
Du borde säga upp dig i ren protest.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:16Huvva. Jag har det ganska bra här på landet som slipper trafikljus... men det finns gott om galna bilister. Blev prejad men klarade mig helskinnad för ett par månader sedan av en tokstolle som även behagade hänga sig på tutan samtidigt. Det bästa (=sämsta
Huvva. Jag har det ganska bra här på landet som slipper trafikljus... men det finns gott om galna bilister. Blev prejad men klarade mig helskinnad för ett par månader sedan av en tokstolle som även behagade hänga sig på tutan samtidigt. Det bästa (=sämsta
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2011, 18:17Ska leva också. Så numera anser jag mig vara prostituerad, jag gör det för pengarna.
Åter till ämnet. När jag är ute och tränar, både själv och med klubben, ser jag många tjejer ute och tränar. Ensam eller med en tjejkompis. Det vore kul, för oss och mes
Ska leva också. Så numera anser jag mig vara prostituerad, jag gör det för pengarna.
Åter till ämnet. När jag är ute och tränar, både själv och med klubben, ser jag många tjejer ute och tränar. Ensam eller med en tjejkompis. Det vore kul, för oss och mes
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2011, 18:18Bilister är fega när de inte har ett ton plåt runt omkring sig som mordvapen.
BILD:http://www.jensonusa.com/product/sk/SK406B00__________1.jpg
Bilister är fega när de inte har ett ton plåt runt omkring sig som mordvapen.
BILD:http://www.jensonusa.com/product/sk/SK406B00__________1.jpg
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:19Det är så lite klungkörning i triathlon så jag hoppar klungkörningen den här säsongen med.
Det är så lite klungkörning i triathlon så jag hoppar klungkörningen den här säsongen med.
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2011, 18:21Det är mer socialt också, minst 12 personer att snacka med och stora utmaning är att komma ihåg vad jag pratat om med alla, när vi kör belgisk klunga. 12 konversationer på 10 minuter.
Det är mer socialt också, minst 12 personer att snacka med och stora utmaning är att komma ihåg vad jag pratat om med alla, när vi kör belgisk klunga. 12 konversationer på 10 minuter.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:57offerkofta, "jag är så långsam, jag kan inte, jag är tjej, jag är klen"...
Jag är inte långsam det är cykeln som är det, kan kan jag det har jag gjort i dag, JA jag är tjej, Och klen tror jag inte att jag är. (V)
offerkofta, "jag är så långsam, jag kan inte, jag är tjej, jag är klen"...
Jag är inte långsam det är cykeln som är det, kan kan jag det har jag gjort i dag, JA jag är tjej, Och klen tror jag inte att jag är. (V)
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2011, 19:01Klart det är cykeln det är fel på. Det är det alltid. Bara köpa nytt.
Klart det är cykeln det är fel på. Det är det alltid. Bara köpa nytt.