Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 19:08Grattis Liz!
Gjorde en ovetenskaplig undersökning på väg hem från jobbet på Södermalm. Ca 30 % kvinnor av de jag såg, bara killar körde om mig, jag körde om två killar.
Och någon i en bil visslade på mig (#)
Grattis Liz!
Gjorde en ovetenskaplig undersökning på väg hem från jobbet på Södermalm. Ca 30 % kvinnor av de jag såg, bara killar körde om mig, jag körde om två killar.
Och någon i en bil visslade på mig (#)
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2011, 19:10Det är fan aldrig nån som visslar på mig från en bil. Hallå JÄMO!
Det är fan aldrig nån som visslar på mig från en bil. Hallå JÄMO!
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 19:14....
Edit: Jag håller med bruse... Det är för trist!
....
Edit: Jag håller med bruse... Det är för trist!
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 19:14Tack camilla.
Bruse. JAg ska köpa en ny men det får bli nästa år.
Tack camilla.
Bruse. JAg ska köpa en ny men det får bli nästa år.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 19:15Jag tänker dra mitt strå till den stacken 😉
Jag tänker dra mitt strå till den stacken 😉
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2011, 20:02Camilla: att vissla på mig eller köpa ny cykel?
Camilla: att vissla på mig eller köpa ny cykel?
Quote from ellen olsson on 28 May 2011, 20:33Det är aldrig någon som visslar på mig heller! Däremot så blir det allt vanligare med sådana som svär, skäller och gnäller. Det är en mycket tråkig utveckling.
Det är aldrig någon som visslar på mig heller! Däremot så blir det allt vanligare med sådana som svär, skäller och gnäller. Det är en mycket tråkig utveckling.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 21:28Idag på Torpön Runt (75 km) var det _massor_ av tjejer, både på racer, hybrid och vanliga cyklar. Skojigt var det! 🙂 Det var även rätt mycket tjejer på Sommen Runt, den långa banan på 127 km. Där har man hela 7 timmar på sig innan målet stänger så man m
Idag på Torpön Runt (75 km) var det _massor_ av tjejer, både på racer, hybrid och vanliga cyklar. Skojigt var det! 🙂 Det var även rätt mycket tjejer på Sommen Runt, den långa banan på 127 km. Där har man hela 7 timmar på sig innan målet stänger så man m
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 21:51Offerkofta är inte att säga "jag är så långsam", det är att inte göra ngt åt det.
Offerkofta är inte att säga "jag är så långsam", det är att inte göra ngt åt det.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 22:06Jag tror oxå att tajta tider avskräcker en del nybörjare eller motionärer som vill lite mer. Skönt att starta tidigt på halvvättern så jag har gott om tid! Gäller bara att hålla sig långt till höger när de som ska om kommer farande. Men HV är väl oxå ett
Jag tror oxå att tajta tider avskräcker en del nybörjare eller motionärer som vill lite mer. Skönt att starta tidigt på halvvättern så jag har gott om tid! Gäller bara att hålla sig långt till höger när de som ska om kommer farande. Men HV är väl oxå ett