Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 13:45I Sverige, Västergötaland, Skaraborg, utanför Tidaholm. 6 mil ovanför Jönköping och 2,5 mil vänster om Vättern. Där ligger Madängsholm.
I Sverige, Västergötaland, Skaraborg, utanför Tidaholm. 6 mil ovanför Jönköping och 2,5 mil vänster om Vättern. Där ligger Madängsholm.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 14:31Då har jag nog cyklat förbi där.
Då har jag nog cyklat förbi där.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 16:42körde förbi en tjejgrupp i Vallentuna igår.. 4 tjejer.. galet..
körde förbi en tjejgrupp i Vallentuna igår.. 4 tjejer.. galet..
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 16:44att köra förbi ja 😉
att köra förbi ja 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 16:49Fp David.
Bor inte du i Helsingborg?
Vad gjorde du då i mina trakter?
Fp David.
Bor inte du i Helsingborg?
Vad gjorde du då i mina trakter?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 16:59Jag har yrat runt på tävlingar, där också.
Jag har yrat runt på tävlingar, där också.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 17:06Vilken tur jag hade som kollade över min cykel i dag annars hade det hänt en olycka i morgon. (#)
Vilken tur jag hade som kollade över min cykel i dag annars hade det hänt en olycka i morgon. (#)
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:31Håller nog med MariaT, tycker jag möter kvinnor på cykel rätt ofta när jag är ute, och inte bara i sällskap med karln (om det beror på att de cyklar i skift eller de är singlar kan jag inte uttala mig om). Fast roligast var nog förra året då brukade jag m
Håller nog med MariaT, tycker jag möter kvinnor på cykel rätt ofta när jag är ute, och inte bara i sällskap med karln (om det beror på att de cyklar i skift eller de är singlar kan jag inte uttala mig om). Fast roligast var nog förra året då brukade jag m
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:34och sedan är det som vanligt, tomt?
och sedan är det som vanligt, tomt?
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:36Det avtar iaf; industrisemestern, juli är inte Linköpingsbästa månad, & Roxen runt är nog inte en riktigt lika magnetisk morot; däremot så är transportcyklandet stooort hela sommaren, och långt in på hösten, då börjar skolorna.
Det avtar iaf; industrisemestern, juli är inte Linköpingsbästa månad, & Roxen runt är nog inte en riktigt lika magnetisk morot; däremot så är transportcyklandet stooort hela sommaren, och långt in på hösten, då börjar skolorna.