Quote from Guest on 11 June 2013, 09:45Hur gör ni tjejer med intimrakning inför långa cykelrundor och lopp? Jag ska cykla VR och har beslutsångest över hur jag ska göra. Vad är bekvämast egentligen? Hittills har jag inte hittat någon variant som inte kliar eller skaver. Det längsta jag cyklat
Hur gör ni tjejer med intimrakning inför långa cykelrundor och lopp? Jag ska cykla VR och har beslutsångest över hur jag ska göra. Vad är bekvämast egentligen? Hittills har jag inte hittat någon variant som inte kliar eller skaver. Det längsta jag cyklat
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 09:55Gör ingenting, rakar du blir det stickigt och ibland inflammerat! Smörj dig ordentligt med någon form av cykelsalva före, under och efter loppet. Finns att köpa bra och billig i tältet i Motala, salva från Medevi. Funkar även om du bränt huden i solen. Ly
Gör ingenting, rakar du blir det stickigt och ibland inflammerat! Smörj dig ordentligt med någon form av cykelsalva före, under och efter loppet. Finns att köpa bra och billig i tältet i Motala, salva från Medevi. Funkar även om du bränt huden i solen. Ly
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 10:17För min del så definitivt vaxa bikinilinjen. Resten skulle jag nog lämna orört. I alla fall inför VR.
För min del så definitivt vaxa bikinilinjen. Resten skulle jag nog lämna orört. I alla fall inför VR.
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 10:43Nturelle, göringet strax innan, smörj med vaselin ...annars blir inte kul!
Du får stå upp och cykla!
Nturelle, göringet strax innan, smörj med vaselin ...annars blir inte kul!
Du får stå upp och cykla!
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 10:46Jag håller med föregående talare. Kör orakat och med vaselin så ska du se att det går bra. 🙂
Jag håller med föregående talare. Kör orakat och med vaselin så ska du se att det går bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 10:53Veto mot vaselin om det blir kallt och blött och man behöver smörja på igen under loppet. Åtminstone personligen tycker jag detta är bättre: http://medevisalvan.se/Vatternrundan.htm
Veto mot vaselin om det blir kallt och blött och man behöver smörja på igen under loppet. Åtminstone personligen tycker jag detta är bättre: http://medevisalvan.se/Vatternrundan.htm
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 11:29Jag hade en tanke om att vaxa bort det. Gör kag det idag hinner huden återhämta sig. Jag upplever att det kliar när jag är hårig. Nu har jag låtit det växa i 1,5 vecka för att slippa stubb. Tanken på att ha kvar det lockar inte heller...
Kan man inte bar
Jag hade en tanke om att vaxa bort det. Gör kag det idag hinner huden återhämta sig. Jag upplever att det kliar när jag är hårig. Nu har jag låtit det växa i 1,5 vecka för att slippa stubb. Tanken på att ha kvar det lockar inte heller...
Kan man inte bar
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 11:51Ska du ta bort det så vaxa i sådana fall. Håller med dig, synd att man inte kan lämna det hemma. 😉
Ska du ta bort det så vaxa i sådana fall. Håller med dig, synd att man inte kan lämna det hemma. 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 12:59Varför är det en fråga för tjejer? Killar som intimrakar sig har nog samma funderingar. Raka eller vaxa någon eller några dagar innan, smörj ordentligt funkar för mig.
Varför är det en fråga för tjejer? Killar som intimrakar sig har nog samma funderingar. Raka eller vaxa någon eller några dagar innan, smörj ordentligt funkar för mig.
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 14:21Andrew (t+)
Andrew (t+)