Quote from Guest on 11 May 2009, 17:41Jag har stött på ett nytt begrepp,å, åtminstone nytt för mig, söker man på blocket på en racer får man upp en hel del cyklar som är "tjejkörd"?! Jaha tänker jag, nog för att en bil kan vara tjejkörd, men en cykel?
Ramlar vi mer sällan? Kör vi inte lika h
Jag har stött på ett nytt begrepp,å, åtminstone nytt för mig, söker man på blocket på en racer får man upp en hel del cyklar som är "tjejkörd"?! Jaha tänker jag, nog för att en bil kan vara tjejkörd, men en cykel?
Ramlar vi mer sällan? Kör vi inte lika h
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 17:51Kanske menas att den inte är lika välservad, då tjejer oftast inte mekar lika mycket som killar. 😉
Kanske menas att den inte är lika välservad, då tjejer oftast inte mekar lika mycket som killar. 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 17:53Tjejkörda cyklar är mer vurpade vid samma antal mil i klungor.
Tjejkörda cyklar är mer vurpade vid samma antal mil i klungor.
Quote from Ebba Johansson on 11 May 2009, 18:29Rauli- jo kanske det 😀 Vi mekar kanske inte ika mycket istället lämnar vi in den till de som kan! Nu hör jag väl till undantagen som gillar att få olija tassar och pillra..sen får jag tyvärr lämna in den;)
men å andra sidan får man ju känslan av att cyk
Rauli- jo kanske det 😀 Vi mekar kanske inte ika mycket istället lämnar vi in den till de som kan! Nu hör jag väl till undantagen som gillar att få olija tassar och pillra..sen får jag tyvärr lämna in den;)
men å andra sidan får man ju känslan av att cyk
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 20:07Anledningen till att man skulle ange att den var "tjejkörd" i en annons borde ju vara för att det är något positivt, som ett säljargument liksom.
Anledningen till att man skulle ange att den var "tjejkörd" i en annons borde ju vara för att det är något positivt, som ett säljargument liksom.
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 22:45för att tjejer inte orkar trampa lika hårt som killar... ?
för att tjejer inte orkar trampa lika hårt som killar... ?
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 22:47I motorsammanhang menas med "tjejkörd" alltid att grejerna haft lätt tjänst utan hårda påfrestningar och därför i bättre skick. Dylika påståenden bör inte föräras nån större vikt.
I motorsammanhang menas med "tjejkörd" alltid att grejerna haft lätt tjänst utan hårda påfrestningar och därför i bättre skick. Dylika påståenden bör inte föräras nån större vikt.
Quote from Lena O on 12 May 2009, 07:05kanske den gör som den bli tillsagd?
kanske den gör som den bli tillsagd?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:01(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:21oooo, Gazzah, danger danger som Steve Irwin skulle sagt
😀
oooo, Gazzah, danger danger som Steve Irwin skulle sagt
😀