Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:32Gazzah och jag verkar ha diametralt motsatta erfarenheter av tjejer....han är mer inne på hur det borde vara men inte hur det faktiskt är....
Gazzah och jag verkar ha diametralt motsatta erfarenheter av tjejer....han är mer inne på hur det borde vara men inte hur det faktiskt är....
Quote from Lena O on 12 May 2009, 11:28Vi prata om Tjejkörd här Fredrik, Inte Gazzahkörd ... stoooooooooor skillnad 😉
Vi prata om Tjejkörd här Fredrik, Inte Gazzahkörd ... stoooooooooor skillnad 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:48Då måste alltså Gazzah vara som män oftast är, en sån som gör som han blir tillsagd. Fruntimmer däremot är ju helt oregerliga enligt min ringa empiriska erfarenhet (men omfattande teoretiska erfarenhet genom betraktande från sidlinjen)....
Vem vill ha en
Då måste alltså Gazzah vara som män oftast är, en sån som gör som han blir tillsagd. Fruntimmer däremot är ju helt oregerliga enligt min ringa empiriska erfarenhet (men omfattande teoretiska erfarenhet genom betraktande från sidlinjen)....
Vem vill ha en
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:12Jag tror en tjekörcykel har en tendens att trilskas...kedjan hoppar av...den får punktering en gång i månaden och oljan blir sur om man inte fäller ner toalett locket !
Jag tror en tjekörcykel har en tendens att trilskas...kedjan hoppar av...den får punktering en gång i månaden och oljan blir sur om man inte fäller ner toalett locket !