Quote from Guest on 19 November 2012, 10:01Sollentuna skid och cykelsällskap kör tjejlöpning onsdagar kl 19 från shellmacken i Edsberg!
Kolla fejsbooksidan för info och karta.
Man joggar en slinga som gör att man kan hoppa av efter varje loop. Som kortast är det ca 2 km och som längst (4 varv)
Sollentuna skid och cykelsällskap kör tjejlöpning onsdagar kl 19 från shellmacken i Edsberg!
Kolla fejsbooksidan för info och karta.
Man joggar en slinga som gör att man kan hoppa av efter varje loop. Som kortast är det ca 2 km och som längst (4 varv)
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 10:11Nu på onsdag är det dax igen. Häng med och jogga!
Nu på onsdag är det dax igen. Häng med och jogga!
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 12:15Två tappra tjejer (en trött och en halvkrasslig) deltog i gårdagens tjejlöpning. Sju km i behagligt prattempo blev det. Nästa vecka hoppas vi på fler deltagare! Häng med!
Tack för trevligt sällskap Hanna!
Två tappra tjejer (en trött och en halvkrasslig) deltog i gårdagens tjejlöpning. Sju km i behagligt prattempo blev det. Nästa vecka hoppas vi på fler deltagare! Häng med!
Tack för trevligt sällskap Hanna!
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 07:32Det låter härligt! Är det bara att dyka upp eller?
Undrar Helena
Det låter härligt! Är det bara att dyka upp eller?
Undrar Helena
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 10:51Det är bara att dyka upp Helena. Du är så välkommen!
Det är bara att dyka upp Helena. Du är så välkommen!
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 15:53Ingen löpning ikväll pga vädret. Nya tag nästa vecka, vi ses då!
Ingen löpning ikväll pga vädret. Nya tag nästa vecka, vi ses då!
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 20:59Missade att träningen var inställd och det var på sätt och vis bra. Kom ut på ett riktigt roligt snöpuls-pass. Ses på onsdag!
Missade att träningen var inställd och det var på sätt och vis bra. Kom ut på ett riktigt roligt snöpuls-pass. Ses på onsdag!
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 21:26Kvällsjippo på jobbet för mig imorgon så jag dyker inte upp på löpningen.
Kvällsjippo på jobbet för mig imorgon så jag dyker inte upp på löpningen.
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 11:35Löpning ikväll kl 19. Alla som vill är välkomna. Vi ses!
Löpning ikväll kl 19. Alla som vill är välkomna. Vi ses!